ExcludedBug Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Urd- Dagen derpå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Flotte bilder begge to, men likte dramatikken du får fram i V2 best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 Flotte bilder begge to, men likte dramatikken du får fram i V2 best. Mvh Fredrik Takk det! Jeg liker selv best v1, fordi den holder seg litt ryddigere. v2 blir litt for rotete for meg, men likte også dramatikken i bildet! Mvh Sindre Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Vakkre færger. Mvh Johan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 V1 best - utvilsomt. Jeg er også litt inne på ytterligere beskjæring oppe slik at diagonalen som avslutter fjellet til venstre går ut på øvre ramme medcen snau cm fram til hjørnet hvilket muligens kan øke spenningen noe - øker muligens dybdefølelsen noe også. Roar Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Johan: Tusen takk! Himmelen ble helt fantastisk denne morgenen! Roar: Enig med V1. Lastet opp en V3. Noe slik du mente? Ikke sikker på om jeg liker det bedre enn V1 eller ikke. Takk for tilbakemelding! Mvh Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg