AfterGlow Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Italiensk selskap lager smartbriller som kan finne ut hva slags humør du er i.Skal snart vise frem smartbriller som leser hjernebølgene dine Lenke til kommentar
vignale Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Trenger jeg ei slik brille for å fortelle meg om jeg er i dårlig humør ? Tror ikke det, men hvis brille ramma kan skifte farge med humøret kunne det vært morro. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gleder meg enormt til vi får briller / linser som gjør mobilen overflødig. En liten Science fiction drøm! Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Tankene min får du aldri! Aldri sier jeg. All hail Apple! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hadde jeg fått et par slike briller som skiftet farge så hadde mine vært konstant rosa. Justbecauseican. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Endelig kan vi gutta finne ut hva vi gjør galt ovenfor jentene, dette kommer til å bli revolusjonerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg