Gå til innhold

FEATURE: Vi kårer de beste og mest skuffende spillene i 2016

Anbefalte innlegg

Synes det har vert et slapt år. Det desidert beste spillet som har kommet er Assetto Corsa men vet ikke om det teller siden det har vert ute lenge på pc. Det beste spillet utenom det er vel Doom.

Jeg har ikke spilt ps4 eksklusiver.

Hvordan vet du da hvilket spill som var det desidert beste?

Hehe, er du seriøs?

Hvorfor skulle han ikke være det? Denne starten på et ellers så decent innlegg er det som er useriøst.

Helt fantastisk ubrukelig liste. Hvor er Rainbow Six Siege under samarbeid? Og at Firewatch vinner beste historie er en hån mot mangfoldige andre gode spill, deriblant Witcher 3 Blood and Wine og Uncharted 4.

Gamer blir lite besøkt i 2017 gitt.

Lukter litt troll av deg. Enten det er tull eller ikke så fascinerer slike poster meg. Det er noe ironisk ved det at en person bevisst går inn på en nettside der noen andre deler sine meninger og inntrykk for så å bli irritert når personen ikke deler disse. Sliter man som person med å godta andres meninger, hvorfor i der hele tatt klikke seg inn på slike lister? Og så kommer personens egne meninger, som om det blir mer objektivt og nærmere fasit.

Og hva ville være poenget med å melde i fra at du ikke skal besøke siden like mye neste år? "NEI, DU KAN IKKE DRA, DET ER DU SOM HAR FASIT!".

Godt skrevet, Gamer. Blir å kjøpe et par flere spill enn planlagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, er du seriøs?

Hvorfor skulle han ikke være det?
Mest fordi det var så åpenbart feil egentlig.

Jeg skjønner du mener det, men likevel var det saklig, så å åpne svaret ditt ("fasit") med en kjip, arrogant og flau (ironisk nok også useriøs) kommentar gjør deg jo ingen tjeneste i det du lirer av deg din oppfatning.
Lenke til kommentar

Helt fantastisk ubrukelig liste. Hvor er Rainbow Six Siege under samarbeid? Og at Firewatch vinner beste historie er en hån mot mangfoldige andre gode spill, deriblant Witcher 3 Blood and Wine og Uncharted 4.

Så fint da. Da slipper vi så mange negative innlegg fra deg.

Enig i listen fra Gamer, koste meg stort med firewatch, selv om det er simpelt. Insider må definitivt prøves!

Å, unnskyld, my bad. Glemmer alltid at man alltid skal hylle hva Gamer skriver og mener og at det ikke er lov å være litt kritisk til hva som blir publisert her inne.

Fra nå av skal jeg holde meningene mine for meg selv.

Lenke til kommentar

Så fint da. Da slipper vi så mange negative innlegg fra deg.

Enig i listen fra Gamer, koste meg stort med firewatch, selv om det er simpelt. Insider må definitivt prøves!

Å, unnskyld, my bad. Glemmer alltid at man alltid skal hylle hva Gamer skriver og mener og at det ikke er lov å være litt kritisk til hva som blir publisert her inne.

Fra nå av skal jeg holde meningene mine for meg selv.

Vær for all del kritisk, men med mindre kritikken er konstruktiv er det lite vi kan gjøre for deg. Spurte deg forresten om tilbakemelding på hva det er som gjør oss så forferdelige i en annen tråd, men du svarte meg aldri. Som jeg sa da: om du ikke vil ta det her, PM meg gjerne. Tror også folk taler deg imot mer på grunn av den skarpe tonen din enn innholdet i det du sier.

Rainbow Six Siege er forresten fremdeles et spill fra 2015. Siden det kom litt sent, led det nok da samme skjebne som The Last Guardian i år: få av oss har rukket å spille det, og dermed stemmes det ikke frem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rainbow Six Siege er forresten fremdeles et spill fra 2015. Siden det kom litt sent, led det nok da samme skjebne som The Last Guardian i år: få av oss har rukket å spille det, og dermed stemmes det ikke frem.

The witcher 3 Kom ut i mai 2015 og er også med på denne lista pga. Årets dlc. R6: Siege har fått flere DLC dette året så jeg forstår at det tas frem som et eksempel.

Lenke til kommentar

The witcher 3 Kom ut i mai 2015 og er også med på denne lista pga. Årets dlc. R6: Siege har fått flere DLC dette året så jeg forstår at det tas frem som et eksempel.

Da må man si at det er nettopp det nedlastbare innholdet han savner på listen, ikke spillet. Vi har ikke The Witcher 3: Wild Hunt på listen, men The Witcher 3: Wild Hunt - Blood & Wine, som byr på en hovedhistorie på om lag 20 timer.

Lenke til kommentar

Greit da. Syns det er rart at de 4 DLCene til R6 siege som kom i 2016 ikke engang er nevnt. Det er 8 nye operatører og 4 nye maps som gir mange timer spill om man skal låse opp alt. Spesifikt nok da? :-P syns det blir litt flisespikkeri når dlc i R6 blir nevnt fra første post.

Lenke til kommentar

Greit da. Syns det er rart at de 4 DLCene til R6 siege som kom i 2016 ikke engang er nevnt. Det er 8 nye operatører og 4 nye maps som gir mange timer spill om man skal låse opp alt. Spesifikt nok da? :-P syns det blir litt flisespikkeri når dlc i R6 blir nevnt fra første post.

Helt greit det. Tipper få i redaksjonen har holdt seg oppdatert på Siege gjennom året, så da kan det bli sånn. Men at vi snakket om DLC til Siege, og ikke hovedspillet, er det vel først du som tar opp litt lenger ned? Kan ikke se at det nevnes tidligere i tråden. Får ikke inntrykk av at det innlegget jeg svarte mente at det var DLC-en som fortjente heder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Forstod at dlc blir poenget med the witcher også. Og har forståelse for at en slik feature aldri vil kunne bli rettferdig for alle subjektive meninger og holdninger. Men personlig syns jeg det har litt merkelig at DLCene til siege ikke ble nevnt da de for det første er veldig gode. Og for det andre er "gratis" ved å låse de opp med poeng sanket i spillet. (med et betalt sesongpass så får man tilgang til alle DLCene med en gang uten å bruke poeng)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Da må man si at det er nettopp det nedlastbare innholdet han savner på listen, ikke spillet. Vi har ikke The Witcher 3: Wild Hunt på listen, men The Witcher 3: Wild Hunt - Blood & Wine, som byr på en hovedhistorie på om lag 20 timer.

WoW Legion har mye lengre historie enn 20 timer..

Lenke til kommentar

Det er det de la til grunn for at The Witcher er med i listen

Nope, de la til grunn at den hadde blant de beste historiene i fjor.

Det at det var en såpass lang historie gjorde at den fikk lov å bli vurdert, det at den faktisk var blant de beste er en helt annen historie ;)

Lenke til kommentar

Det at det var en såpass lang historie gjorde at den fikk lov å bli vurdert, det at den faktisk var blant de beste er en helt annen historie ;)

Fortsatt ikke et 2016 spill

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke et 2016 spill

Poenget var at Blood & Wine byr på en helt ny historie. Og ja, WoW Legion kunne ha vært på listen om skribentene hadde stemt det frem. Men det ble det ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...