Andzel Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei! Kjøpte GTA V men ikke på steam, er det noe muligheter å få lagt det inn på steam? Har alt registert det på Rockstar Social, men vil gjerne ikke kjøpe det på nytt igjen pga steam versjonen. Noen som vet om det er mulig å linke de sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 nei går ikke, jeg har prøvd. jeg kjøpte til slutt steam versjonen også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei! Kjøpte GTA V men ikke på steam, er det noe muligheter å få lagt det inn på steam? Har alt registert det på Rockstar Social, men vil gjerne ikke kjøpe det på nytt igjen pga steam versjonen. Noen som vet om det er mulig å linke de sammen? Jeg kjøpte mitt GTAV fra komplett men fikk det i steam mappen min, prøve å trykk på (legg til et spill) (legg til et spill som ikke er fra steam) jeg gjorde det. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hei! Kjøpte GTA V men ikke på steam, er det noe muligheter å få lagt det inn på steam? Har alt registert det på Rockstar Social, men vil gjerne ikke kjøpe det på nytt igjen pga steam versjonen. Noen som vet om det er mulig å linke de sammen? Jeg kjøpte mitt GTAV fra komplett men fikk det i steam mappen min, prøve å trykk på (legg til et spill) (legg til et spill som ikke er fra steam) jeg gjorde det. Da har du bare laget en snarvei til spillet gjennom steam, spillet er ikke "lagt til i steam" slik TS ønseker Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Dumt det ikke funker, men gidder ikke å bruke mer penger på GTA V så da får jeg bare ha det så godt takker uansett Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Du må vel på et eller annet vis kjøpe det så du får en Steam-nøkkel for å ha det på Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) vet det, hadde det på 7 disker på dvd som bugga meg. kjøpte det likegodt på steamsalg. Vet ikke rockstar games hva bluray dataplater er fornoe? Endret 31. desember 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 vet det, hadde det på 7 disker på dvd som bugga meg. kjøpte det likegodt på steamsalg. Vet ikke rockstar games hva bluray dataplater er fornoe? Jeg synes oxo det var mye med 7 disker, men orket ikke bruke mer penger da på steam ang GTA 4 for jeg hadde brukt nok penger på en ny pc da. se her er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå