Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Romjulsbåra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Feiende fint bilde fra fis-stormen vi hadde i natt! Tror jeg foretrekker originalen, jeg. Fredrik 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Fint panorama av ruskeværet. Likte best det ubeskjærte. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Godt å høre fra deg og Fredrik at ekstremværet bare var en fis-storm for meg som har bolig ytterst mot havet. Flotte bilder, likte best panoramaversjonen. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Feiende fint bilde fra fis-stormen vi hadde i natt! Tror jeg foretrekker originalen, jeg. Fredrik Hei Fredrik, Ingen av disse bildene er forsåvidt originalen, men det er ikke så farglig.. Det blåste myyye mer både julaften og førstedag her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Fint panorama av ruskeværet. Likte best det ubeskjærte. Hilsen Rune Begge bildene er i grunnen beskjærte. Kan legge ut det som virkelig er originalen, ubeskjært og ubesudlet. Se v3 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Godt å høre fra deg og Fredrik at ekstremværet bare var en fis-storm for meg som har bolig ytterst mot havet. Flotte bilder, likte best panoramaversjonen. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Urd var en fis, men både julaften og førstedag var heftigskal jeg si deg. Spesielt med lyn og torden også da. Du har det vel fint der du er tenker jeg. Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei Helene! Fine bilder! Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg liker v1 eller v2 best... Jeg legger ørlite merke til at horisonten er en liten smule skjev på begge versjonene! Mvh Sindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Flott bilde i tre versjoner , her blir v2 min favoritt da den hadde med den flotte forgrunnen med de runde og glinsende steinene . Originalen (v3) synes jeg er litt i mørkeste laget og har skjev horisont , men det er jo fikset i v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Ja, ingen 20 meter bølger å skue her. Hadde du gitt en motfis så hadde det jo blitt stille. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg