ilpostino Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg har en Chromecast audio som er koblet til en forsterker. Deter 1. generasjon Chromecast Audio. Jeg har prøvd å sende musikk til den fra Spotify men i 9 av 10 ganger klarer ikke telefonen å koble til Chromecasten. Spotify på pc'n finner ikke Chromecasten i det hele tatt heller. Jeg har Android Tv med Spotify på tv'n så jeg har begynt å bruke den mer og me ri det siste men er det noen som har lignende erfaringer? Noe som kan gjøres for å få liv i Chromecasten igjen? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Pass på at de er på samme nettverk...? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Du har ikke noen forstyrrelse på wifi nettet? Prøv å bytt kanal. Hadde tilsvarende problem mot Marantz 8802A når jeg kjørte airplay fra iphone; ingen problem mot apple tv4, men plutselig en dag fungerte alt fint hele tiden mot Marantz også. Ingen firmwareoppdateringer innimellom. Endret 25. januar 2017 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå