iR' BR34K Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Telltale Games leverer ei gripande forteljing, men når ikkje heilt opp til tidlegare bragder.FØRSTEINNTRYKK: Lovande start for zombiedrama Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Generelt fan av telltale, men spørs om jeg orker spille gjennom dette. Jeg synes første sesong var veldig bra, men andre sesong var jo bare en lang fortsettelse på en 'hvor ille kan det bli'-historie. Om en bare forestilte seg det verste som kunne skje i et hvert scenario, så kom en som regel rimelig nært å forutse handlingen. Anmelderen i RockPaperShotgun kaller serien for en 'Little girl torture simulator' og det synes jeg er rimelig treffende for hvordan serien har utviklet seg - håpet de tok seg inn i 3. sesong, men anmeldelser så langt tyder ikke på det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Zombier er SÅÅÅÅ 2011. Alle vet at det nå er mumiene som er det store. Med Michael Bay som skal produsere en stor film: Skyggen over Mumidalen. Også kommer Activision med Call of Mumiepappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå