Vice Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Høres veldig spesielt ut at det å laste ned/kjøpe software, og bruke så bruke den, regnes som avansert bruk i dagens samfunn! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Gitt det gjennomsnittlige evnenivå til dagens PC-brukere, så er det faktisk ganske avansert bruk. Diskusjon.no-brukere er ikke representative. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Å tegne på CD-plata med tusj eller å holde inne en tast mens avspillingen starter kan sammenlignes med en hengelås i papp. Hvis man må laste ned ekstra software og drive med konfigurering, kan det sammenlignes med å gå til anskaffelse av et låsdirkesett for å dirke opp en standard hengelås. Det er strengt tatt ikke forferdelig vanskelig å dirke en hengelås, men sett i sammenheng med hva som er vanlig kunnskapsnivå regnes det allikevel som avansert. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Å tegne på CD-plata med tusj eller å holde inne en tast mens avspillingen starter kan sammenlignes med en hengelås i papp.Å begynne å drive med tusj og fargelegge CD'er fremstår for meg som mye mer avansert enn å laste ned software og å bruke den. Men jeg er vel kanskje fryktelig avansert i henhold til lovverket....men det sier vel mer om lovverket enn om meg. Endret 31. desember 2016 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå