Kakofoni Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Det er et poeng. Men for eksempel i løpet av tenårene er det ingen nedgang i gråt hos jenter, men en drastisk nedgang hos gutter, så dét virker i hvert fall å være et kjønnsdrevet mønster. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1348/026151002166334/abstract Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Synd det skal være slik at menn ikke skal gråte. Jeg gråter ofte av glede når jeg blir rørt. Eller,feller noen tårer er mer riktig å si. Ved smerte gråter jeg ikke, jeg blir ikke lei meg, jeg blir sint. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Tror nok det er litt det som ser ut til å være fellesnevner her. Gråt uttrykker behovet for omsorg. For menn er det nok i større grad skambelagt å ha et slikt behov, så da lærer man fra tidlig av å heller holde det inni seg for å fremstå sterk. Har man behov for omsorg når man slår/skjærer seg/skader seg, og får vondt fysisk? Anonymous poster hash: ee9df...da0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Ja? Hvorfor? (Selvfølgelig sett at det kun gjør vondt, og ikke er såpass alvorlig at man trenger lege/ambulanse osv) Anonymous poster hash: ee9df...da0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Store gutter gråter ikke I'm not crying - flight of the concords minte meg på denne Endret 9. januar 2017 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå