FrenChie Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Heiann folks, Hvordan skal jeg ta av det topplokket (eller hva det nå kalles) på kabinettet. Det er ikke skruer der det er sånne små knoter (ell no ;P) Kan jeg evt bruke en tang? Går det ann å feste de igjen etter man har dratt de ut? Eg har et Chieftec miditower Mvh FrenChie Endret 30. november 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Popnagler, tenker jeg. Du søker og leser gamle tråder. http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...hlite=popnagler Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 De små "knottene" du ser er popnagler. De må bores ut og kan ikke brukes igjen. Popnagel tang med popnagler for du på biltema, clasern eller en jernvare fra 90kr og opp. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 men det går fint ann å bruke vanlige skruer etter du har borret ut popnaglene. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 bor dem ut med 3,2 mm bor...og sett nye popnagler inn etterpå Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sånne poppnagler er det på mitt vidunder også! Det er noe drid! Men tror jeg skal butte dem ut med noen kule thumb skruer fra biltema! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 kan jo bruke dem tykke skruene som følger med viftene.....passer nesten i 3.2 hull Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 går fint med større skruer. Det er 3 popnagler bak, 3 fremme, og 1 på hver side. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Pass deg for de poppnaglene! Naar du skal klemme de paa igjen skal du klemme rimelig hardt for aa faa de paa plass igjen. Da har i allefall jeg en stygg tendens ti aa faa fingra i mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå