jan-otto Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 6" skjerme med velsdig små rammer høres perfekt ut i mine ører. Hiv inn ett stort batteri og dropp det "fjolleriet" med glass på baksiden samt lag en robust og vanntett telefon så har du en vinner.. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Riktig overskrift er f.eks: "Galaxy S8 kommer kanskje også i en større utgave" Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Sport det gjør det. Og jeg syns at 6" og over er litt for stor mobil. Liker heller ikke edge noe særlig. Men jeg er sikker på at det blir en god mobil for de som liker slike som Samsung lager. Vel.. Den blir nok ikke noe større enn f.eks en 5,5" iPhone om S8 faktisk kommer i en ekstra stor utgave i tillegg til den ordinære. Lenke til kommentar
inside_446359 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Opplysninger om en telefon som enda ikke er annonsert? Kan dere ikke heller lage artikler om håndfaste ting istedet? Og nei, jeg har ikke åpnet artikkelen. Jeg gikk inn i kommentarfeltet via forumet i ren trass. Nå må du ikke ta fra alle fjortisene sjansen til å glede seg og å diskutere rykter i hytt og pine og fortelle oss hvor langt i leveranseprosessen og til hvilkert sorteringspunkt hos bring deres bestilling har kommet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg