Karwan. Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Vet ikke om det er hit det skal, hvis ikke er det bare å flytte tråden. Uansett. Jeg har da en gammel gaming pc som kjører arma 3 på cirka 20-30 frames på Exile servere. Nå er jeg fast bestemt til å få økt den til konstant 45+ koste får det koste Pcen min har for øyeblikket: AMD-FX 8350 8-core på 4.01 ghz GTX 670 16 gb ram 650 Power supply moderkort = et asus som jeg ikke helt husker hva het. SSD på 258 gb HDD på 2 tb er helt greit men begynner å gå ut på dato. hva kan oppgraderes for å få bedre frames på arma 3 ( er det eneste spillet jeg spiller ) helst ny pc da jeg skal gi bort min gamle til lillebroren min Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Lenge siden jeg har spilt Arma 3, men mener å huske at spillet krever veldig mye av CPUen.Ikke særlig multicore vennlig heller så en CPU med høy single core/thread ytelse er vel å foretrekke. Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Lenge siden jeg har spilt Arma 3, men mener å huske at spillet krever veldig mye av CPUen. Ikke særlig multicore vennlig heller så en CPU med høy single core/thread ytelse er vel å foretrekke. ja, er sant.. Arma 3 er nok det eneste spillet jeg spiller... så er veldig irriterende å være mellom 20-30 frames og får av og til fps drop til 15 og dette er da meget irriterende. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Husk at FPS online kan begrenses av dårlig optimerte servere. Hvor god ytelse får du offline? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Husk også at Arma 3 er ELENDIG optimalisert. Forbanna drittspill Det er min mening Når det er sagt, så hjelper det noe med veldig rask intel cpu med høy frekvens, som f.eks 6700k. Spillet er veldig "cpubound" Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Fikk nylig støtte for 64 bit, og det hjelper en smule. Arma er ikke godt optimalisert nei, men det er et fantastisk spill som mer eller mindre står alene i sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå