knokle_85 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg kjenner 2 stykker som har fått det samme problet: Etter at de har vert på internett i noen minutter får de denne meldingen: systemet avsluttes: lagre alt arbeid og logg av ulagrede endringer vil gå tapt Denne avslutningen ble startet av NT Myndighet/system Melding:Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call (RPC) avsluttet unormalt (systemet avsluttes om 55 sek-54-53-52 osv) Deretter teller maskinen ned og restarter... er det noen som har hatt lignende problem, og har en løsning?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja. Dette kan være MS Blaster-viruset. Du finner full fremgangsmåte + verktøy for å fjerne det HER Vanlige viruskillere finner ikke dette viruset. Det utnytter en bug i Remote Call Procedure, som lar viruset kjøre shutdown-kode ved tilfeldige tidspunkter. RPC-prosedyren har innebygd funksjon for å stenge av maskinen hvis du får enkelte feil, og da får man denne nedtellingen. Har akkurat hatt skiten selv. Les ALT som står på den sida. Ikke bare litt. Det er viktig alt sammen. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ja blaster var det første jeg tenkte på, men jeg er ikke helt sikker på om det er dett. Maskinen slår seg av hver gang de går inn på internett... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 At maskinen skrur seg av hver gang internett tilkobles, burde si deg med 100% sikkerhet at det er Blaster ... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 ok... takk for alle svar, jeg skal prøve å innstalere patchen og kjøre fixen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå