Jon25T Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hei. Leter etter et spill jeg spilte en del før. Har helt glemt navnet på det. Spillet ligner en del på Sid Meier's Pirates. Man bygde opp flåter der man kunne oppgradere forskjellige ting på båtene. Man måtte ta hensyn til hvor mye folk, mat, kanoner og skudd man kunne ha med. Tror man kunne handle varer i havner og selge disse i andre havner. Tror man kunne angripe havner å når man har erobret disse kunne man oppgradere de også. Mener dette var et nordisk spill. Håper kanskje noen vet hvilket spill jeg snakker om. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Var ikke dette https://www.gog.com/game/corsairs_gold ? Lenke til kommentar
Jon25T Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Var ikke dette https://www.gog.com/game/corsairs_gold ? Nei er nok ikke dette jeg leter etter. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Russiske Age of Pirates er ganske så vanlig at kommer fram i sammenligning med SM Pirates. Lenke til kommentar
Jon25T Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Russiske Age of Pirates er ganske så vanlig at kommer fram i sammenligning med SM Pirates. er nok ikke dette heller.. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Trodde ikke å diskutere pirat spill var lov jeg 5 Lenke til kommentar
Jon25T Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Mange gode forslag her men er nok ingen av disse Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) The Patrician? Er eldgammelt, men handlet om Hansa tiden. Handel og sjøfart i Norden, Europa. Endret 2. mars 2017 av DigImp Lenke til kommentar
Jon25T Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) The Patrician? Er eldgammelt, men handlet om Hansa tiden. Handel og sjøfart i Norden, Europa. Desverre :/ Ikke dette heller.. Endret 4. mars 2017 av Jon25T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå