Veritæs Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg absolut hater dette. Når jeg spiller mot GLA toxin eller demolition General. Rusher de med workers mot basen min og bygger tunnelnetworks der. Spiller som Airforce General. Er det noen som har noen tips til å counte dette?? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Heisann Squy. Selv er jeg GLA stealth general. Jeg har spilt GLA helt fra orginal Generals, men jeg syntes GLA har blitt en smule overlegne i zero-hour. Håper byggetidene på tunellene blir kraftig redusert, og at toxic og demo blir redusert i form av mindre utvalg av units etc etc i neste patch som kommer. Men tilbake til saken. Om du spiller med USAF er det nesten ingen andre måter enn å kjøre sykt mye micro. Tren et par rangers med en gang, og plasser de på steder det er sannsynelig at motstandern vil rushe, kombiner gjerne med scan så du vet hvor workern hans befinner seg. Pass på supplien din omhyggelig til en vær tid. Bruk anti-missil lasern på flyene til USAF til din fordel - bruk den til å nøytralisere fientlige raketter ved å sirkle over dem osv. Etterpå må du velge om du skal gå for War factory eller airfield. War fac blir da; Humvee med MD og snipers/rangers med flashbang, eller battlechinook rush (avhenger av at motstandern ikke har mye antiair) Airfield; King raptors, eller bygge hauger av commanches med stealth oppgradering Eller du kan kjøre de litt mer dristige metoder - Om du tør kan du jo kjøre et godt gammeldags Dozer drop med en gang, og bygge barracks og patriot ved fiendens base. Dog det er sjeldent at dette lykkes Selve tunellrushet er det vanskelig å kontre uansett, så jeg har dessverre ingen andre råd å gi deg, foruten kjøre mye micro, og være parat til en vær tid. Eventuelt kan du jo også laste ned noen replays fra cncreplays.com, og plukke opp noen tips derfra. Håper du ble noe klokere av dette Mvh Henrik Endret 30. november 2003 av .Brusfisk Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 takk for tipset. Har prøvd det meste der. Skal sjekke replay-ene nå. Hvilke grad er du forresten? Jeg blir snart Colonel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg opplever noe rart, når jeg spiller skermish i vanlg generals, jeg hadde en bra win streak på 7 wins, men så plutselig, hver gang jeg spiller så bare exploderer, alt jeg har. og det skjer med en gang, kanskje 20 sekunder etter jeg begynner å spille, det er jævlig iriterende Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Squy: Jeg er oberst (Colonel) Gunfreak19: Har du kjøpt spillet lovlig i butikken? Det der hørtes mistenkelig ut som kopisperren i cc serien. Om du ikke har kjøpt spillet så gjør det - det er verdt hver eneste krone . Om du så har kjøpt spillet så burde du ta kontakt med de du kjøpte spillet av, eventuelt vente på neste patch til zero-hour. Mvh Henrik Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg opplever noe rart, når jeg spiller skermish i vanlg generals, jeg hadde en bra win streak på 7 wins, men så plutselig, hver gang jeg spiller så bare exploderer, alt jeg har. og det skjer med en gang, kanskje 20 sekunder etter jeg begynner å spille, det er jævlig iriterende ojda - denne har vi hørt før eller? prøvd å spille med CDen i? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ahh, jeg kjøpte spillet men chacked det av latskap, men da må jeg spille med cden da, ok, skal kjøpe zero-hour til uka har hør så veldig mye bra om det.. generals er det første RTS spillet jeg har kjøpt på veldig lenge... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) hvordan lager man hangarskip på zero-hour Endret 1. desember 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvordan lager man hangarskip på zero-hour Man kan ikke Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og så er det bilde av et på coveret?!?! Det må jo være tidenes styggeste salgstricks. Sånt burde de fått juling for. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg opplever noe rart, når jeg spiller skermish i vanlg generals, jeg hadde en bra win streak på 7 wins, men så plutselig, hver gang jeg spiller så bare exploderer, alt jeg har. og det skjer med en gang, kanskje 20 sekunder etter jeg begynner å spille, det er jævlig iriterende hehe, jeg innstallerte red alert2 etter lang fravær her om dagen, det var orginal versjon, kjøpt i butikken++ ,og når jeg entret en kamp over internett så ble jeg også sprengt opp etter et par sekunder Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg opplever noe rart, når jeg spiller skermish i vanlg generals, jeg hadde en bra win streak på 7 wins, men så plutselig, hver gang jeg spiller så bare exploderer, alt jeg har. og det skjer med en gang, kanskje 20 sekunder etter jeg begynner å spille, det er jævlig iriterende JEg opplevde det samme. JEg bare reinstallerte spillet så funket det fint Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kom på at jeg hadde samme problemet med Age of empires 2. Men da var jeg bare 12-13 år og må innrømme at jeg hadde fyfy kopi. Men det fungerte alltid om jeg bare skrudde av spillet og startet det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå