melien Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har en Nokia 6210, men har tenkt på å kjøpe meg Siemens s45. Noen som har erfaring med S45? Hvordan fungerer den mot pc, og er menyene bra/ oversiktlige? Hva med kalenderfunksjonen, erfaringer med den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har hatt S45 snart et halvår nå, etter min mening den beste proff-mobilen på markedet. Utvilsomt markedets beste skjerm hva angår lesbarhet og den har en bra kalender. Siemens er vel generelt kjent for å være best når det gjelder kalenderfunksjoner. Den kan synkroniseres med MS Outlook. Datakabel og programvare følger med. Stikk innom siden min: http://www.club-siemens.com , spesielt i forumet kan du få endel nyttige opplysninger. Er også et norsk forum der :smile: Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har en kompis som hele tiden klager på den treige menyen i sin simens telefon, synkroniseringen mot pc ser ut til å fungere greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå