Mæ95 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 25.desember 2016... jeg å dama ligger i senga og skal sove rundt kl 0200 og plutselig utenfor vinduet kommer det blitz. Var nesten rett ved rom vinduet, jeg reiser meg for å se ut og blir stående en stund, det kom blitz i skyene lenger bort fra oss, ved trærne til naboen og ja flere plasser nære og lenger unna oss, forskjellig høyde osv... dette skjedde med 0% alkohol i kroppen... hva kan dette være? Skjedde i Trondheim... hadde også 2-3 ganger den 23.desember mens vi så film at det skjedde... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Spionfly som glemte å slå av blitsen. 2 Lenke til kommentar
Frode1969 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Min beste gjetning er at det er "kornmo". Hvis det ikke var noe "kornmo" denne natten kvalifiserer dette til å være en UFO sighting av første grad. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Det var nok kornmo som Frode1969 nevner. Kornmo er fjerne lyn uten hørbare tordenskrall som lyser opp skydekket. Det lyner stort sett hele året, ikke bare om sommeren, så dette er en meget sannsynlig forklaring på det dere observerte. 1 Lenke til kommentar
Mæ95 Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå