Gå til innhold

Huawei mate/honor/P - hvilken er toppserien?

toth

Anbefalte innlegg

De er jo utrolig like...

Litt mer eksklusiv byggekvalitet på P9, og kameralinsene er Zeiss-optikk. I tillegg er det litt kraftigere prosessor, men til gjengjeld har Honor 8 hele 4GB ram vs P9 sine 3GB, så i en ytelse vil de nok være veldig like... Knallbra tilbud begge to, men 1500kr for Honor 8 er et røverkjøp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan stille inn slik at nedtrekk på venstre side av topplinjen åpner varsler, høyre side åpner hurtiginnstillinger.

Hjelper det?

Det hjelper veldig, takk skal du ha..! Et tips jeg skal bringe videre, vet du hvor i innstillingene dette ligger?

Innstillinger > Varslingspanel og statuslinje > Drahandlinger

Marker for "Velg ved hjelp av draposisjon"

Merk: dette er på P9. Satser på at det er likt på andre modeller fra Huawei.

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Du kan stille inn slik at nedtrekk på venstre side av topplinjen åpner varsler, høyre side åpner hurtiginnstillinger.

Hjelper det?

Det hjelper veldig, takk skal du ha..! Et tips jeg skal bringe videre, vet du hvor i innstillingene dette ligger?

Innstillinger > Varslingspanel og statuslinje > Drahandlinger

Marker for "Velg ved hjelp av draposisjon"

Merk: dette er på P9. Satser på at det er likt på andre modeller fra Huawei.

Takker - det ser jaggu ut til at de har fikset det i Android 7 og, den er vel snart ute når betaen lekket i april?

http://www.tek.no/artikler/sniktitt-vi-provekjorer-den-lekkede-storoppdateringen-for-p9/349807?utm_source=prisguide.no&utm_medium=productPage&utm_campaign=articleList

Lenke til kommentar

men 1500kr for Honor 8 er et røverkjøp!

Nytter ikke å sammenligne slik, du må iregne 12mnd avdrag, som regel minst 200kr. Kontantinnskudd + Alt du betaler over standard abo-pris er riktig pris på telefonen.

For meg er det dessverre uaktuelt med telia/ice uansett da de har spotty dekning hjemme.

Noen som vet om Huawei har eller har planer for voLTE og wifi-tale?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hvite du ser nøyere på det så er jo abonnementet et av de rimeligste og mest populære på markedet. Telefonen blir faktisk kostende 1500kr.

Mulig jeg misforstår deg, men du snakker om tilbudet du nevnte tidligere,

"Lefdal selger Honor 8 til 1495kr med Ice 5GB abonnement denne uken."?

Når man kjøper med abonnement betaler man ikke den vanlige aboprisen, la oss si det er 249 - da betaler du gjerne 449 det første året, og deretter 249. Dvs at du har avbetalt telefonen med 2400kr.

Lenke til kommentar

Jeg er som nevnt i en dekningsdødsone når det gjelder Telia, så jeg svippet ut og kjøpte et telia kontantkort for å teste dekningen hjemme, før jeg skulle gå for Ice-tilbudet på lefdal. Dessverre var ikke dekningen god nok, så jeg beholdt heller abonnementet mitt og gikk til elkjøp og plukket opp en Honor 8 til 3490 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...