torbjornhb Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 De er jo utrolig like... Litt mer eksklusiv byggekvalitet på P9, og kameralinsene er Zeiss-optikk. I tillegg er det litt kraftigere prosessor, men til gjengjeld har Honor 8 hele 4GB ram vs P9 sine 3GB, så i en ytelse vil de nok være veldig like... Knallbra tilbud begge to, men 1500kr for Honor 8 er et røverkjøp! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Du kan stille inn slik at nedtrekk på venstre side av topplinjen åpner varsler, høyre side åpner hurtiginnstillinger. Hjelper det? Det hjelper veldig, takk skal du ha..! Et tips jeg skal bringe videre, vet du hvor i innstillingene dette ligger? Innstillinger > Varslingspanel og statuslinje > DrahandlingerMarker for "Velg ved hjelp av draposisjon" Merk: dette er på P9. Satser på at det er likt på andre modeller fra Huawei. Endret 27. desember 2016 av :utakt Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Du kan stille inn slik at nedtrekk på venstre side av topplinjen åpner varsler, høyre side åpner hurtiginnstillinger. Hjelper det? Det hjelper veldig, takk skal du ha..! Et tips jeg skal bringe videre, vet du hvor i innstillingene dette ligger? Innstillinger > Varslingspanel og statuslinje > DrahandlingerMarker for "Velg ved hjelp av draposisjon" Merk: dette er på P9. Satser på at det er likt på andre modeller fra Huawei. Takker - det ser jaggu ut til at de har fikset det i Android 7 og, den er vel snart ute når betaen lekket i april? http://www.tek.no/artikler/sniktitt-vi-provekjorer-den-lekkede-storoppdateringen-for-p9/349807?utm_source=prisguide.no&utm_medium=productPage&utm_campaign=articleList Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 men 1500kr for Honor 8 er et røverkjøp!Nytter ikke å sammenligne slik, du må iregne 12mnd avdrag, som regel minst 200kr. Kontantinnskudd + Alt du betaler over standard abo-pris er riktig pris på telefonen. For meg er det dessverre uaktuelt med telia/ice uansett da de har spotty dekning hjemme. Noen som vet om Huawei har eller har planer for voLTE og wifi-tale? 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Tja, hvite du ser nøyere på det så er jo abonnementet et av de rimeligste og mest populære på markedet. Telefonen blir faktisk kostende 1500kr. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 Tja, hvite du ser nøyere på det så er jo abonnementet et av de rimeligste og mest populære på markedet. Telefonen blir faktisk kostende 1500kr.Mulig jeg misforstår deg, men du snakker om tilbudet du nevnte tidligere, "Lefdal selger Honor 8 til 1495kr med Ice 5GB abonnement denne uken."? Når man kjøper med abonnement betaler man ikke den vanlige aboprisen, la oss si det er 249 - da betaler du gjerne 449 det første året, og deretter 249. Dvs at du har avbetalt telefonen med 2400kr. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 ICE har ikke nedbetaling i butikk. Månedprisen er 299, som er prisen for abo uansett. 5gb, fri tale, sms, mms. Faktisk pris på telefon er derfor 1495. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) ICE har ikke nedbetaling i butikk. Månedprisen er 299, som er prisen for abo uansett. 5gb, fri tale, sms, mms. Faktisk pris på telefon er derfor 1495. Da er det jo en kjempepris - 12 eller 24mnd binding? Edit: Ice selv selger den mye dyrere: https://nettbutikk.ice.no/huawei-honor-8-32gb-sort Endret 28. desember 2016 av toth Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Ikke mye dyrere. De har 600kr rabatt på alle telefoner nå, men om du trenger gode trådløse øreplugger så får du med det på kjøpet (verdi 1000kr). Mobilen blir kostende 2261kr. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 12 mnd binding. Så lenge abo til 299 er riktig for vedkommende så er dette en knall deal! Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg er som nevnt i en dekningsdødsone når det gjelder Telia, så jeg svippet ut og kjøpte et telia kontantkort for å teste dekningen hjemme, før jeg skulle gå for Ice-tilbudet på lefdal. Dessverre var ikke dekningen god nok, så jeg beholdt heller abonnementet mitt og gikk til elkjøp og plukket opp en Honor 8 til 3490 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå