simalarion Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har blitt lei av å lete i det 12 sider lange Terratec fx5800 forumet, så jeg starter et nytt der jeg helst kunn har lyst til å se hvor mye dette kortet yter. Det er jo utrolig kult at det for en gangs skyld går an å gjøre et varp innen skjermkort salg Så for de som fikk tak i kortet til 1200 kr, hvordan funker det???? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kortet er sinnsykt fett. Har aldri vært så fornøyd med et kjøp av skjermkort. Får litt over 5200 i 3Dmark03 på en XP3000 uten noe klokking. Får 14550 i 3Dmark01. Det er mi søsters HP maskin så den er ikke "optimisert" for spilling, men her suser alt unna. Jeg tenkte at i dag skulle jeg ta meg tiden til å skrive en review av kortet så folk kan se hvordan det er. Teste bla; UnrealT2003, 3Dmark01 / 03, Codecreatures, X2 The Threat, Aquamark, 3DStudioMax6, Splinter Cell, Gun Metal. Merk at jeg ikke tar med så veldig mange gamle spill da jeg synes de spiller lite rolle med tanke på fremtiden. Q3 benchmark f.eks er helt unødvendig. Og Serious Sam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå