Gå til innhold

Guide til "hvordan poste på forumet"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes TEK skal poste en guide til hvordan en poster på forumet

Som f.eks hvordan en redigerer en så kalt pyramide ned til bare en quote, siden det er mange som har problemer med det

Tror nok de aller fleste klarer å redigere bort en pyramide, men de gidder det bare ikke rett og slett.

Endret av Larzen_91
Endret skriftstørrelse.
Lenke til kommentar

En slik guide for forumet generelt er under utvikling av meg personlig i form av en infotråd. ;) Vi i moderatorgruppen tar det internt først før vi slipper den ut i det fri. Dette med sitering er et opplagt punkt som skal inkluderes. Det er ikke så lett å si når den ferdige guiden er klar.

Men jeg kan gjerne benytte denne anledningen til å be brukere komme med forslag på hva som kan/bør inkluderes i en slik guide. Som sagt er guiden jeg holder på med en generell guide til hele forumet, og ikke kun spesifikt for posting/sitering, så alt av forslag tas imot med takk.

Formatet jeg har landet på til slutt ser ut til å bli video med screencapture. Det blir lettere enn å illustrere med tekst og bilder tror jeg. Tar gjerne tilbakemeldinger på den avgjørelsen også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg synes ikke at denne "guide" er påkrevet, ennå. La heller de nye moderatorene (av og til, tror jeg det bare er en) få tid  og mulighet, i kraft av sin myndighet, til å innføre et sårt påkrevet paradigme skifte.

Deltagere i et anonymt forum er som hundevalper. De lærer ved å tøye grenser. Det er derfor viktig å håndheve grensene. Valper forstår dette og retter seg deretter.

Jeg er en valp, men tror ikke jeg er alene med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...