Mariabella Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Hei, bilbatteriet er helt dødt, og bilen starter ikke selv etter starterhjelp. Klarte nesten ikke å åpne døret, for jeg har elektronisk lås. Heldigvis fikk jeg tak i nøkkelen og fikk åpnet døren og panseret. Lurer på om Varta er bra batteri, og hvord kan man få tak i den til rimelug pris? Noen andre gode batterier dere anbefaler? Ser frem til gode svar, takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Varta skal være helt kurante. Det skal Biltema også. Veldig gode til prisen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Alle batterier i Norge er gode Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Har faktisk veldig god erfaring med biltema sine. Er du ikke fornøyd, så er det også god garanti på de. Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Takk for gode råd. Lurer på om hva som er forskjell på VARTA og SØNNAK BILBATTERI ? Ser frem til gode råd, På forhånd takk. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Kjøpte batteri på biltema for 3 år siden til tusenlappen. Surrer og går. Tror ikke du kommer noe lengre med et dyrere batteri Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Det ENESTE Biltema har av kvalitet er verktøyet de gir 10 års garanti på.Jeg kjøpte selv et nytt batteri (Bosch eller Sønnak?) hos NAF til en rimeligere pris enn hva Biltema skal ha for samme størrelse batteri. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Biltema har muligens lengre garanti på sine deler og de har super reklamasjons/retur avdeling, så lenge du har kvitteringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå