Gå til innhold

[Løst] Samsung F-UBDK8500P/XE 4K blu-ray-Demo

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Samsung F-UBDK8500P/XE 4K blu-ray-Demo?

Da jeg vurder å kjøpe den da jeg har xbox one første genrasjon.

Så trenger enkelt 4k spiller gjerne med android.

Da jeg syns det er tåpelig:Android 6.0 Smart TV Box TX3 Pro Quad Core XMBC Kodi 16.1 4k S905 Fully Loaded Android 6.0 ✔ S905 Quad Core ✔ 4K*2K ✔ KODI 16.1 ✔ New

Jeg må vurdere slik for youtube 4k, musikk (Sportfy, wimp hifi, netflix 4k) eventuelt nvidia shield i tillegg da blueray spilleren leser kun 4k.

Vet noen som den samsung leser blueray XL 128 GB brente plater?

Eventuelt:

http://www.hughsnews.ca/specs-approved-for-200gb-double-sided-blu-ray-discs-0048724

Da jeg antar det er kun 100 mbit ethernet i denne spilleren. Vet ikke noe om ytelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet denne?

Da jeg har følgdene kommentarer:

Støyer ganske mye, (irriterende vifte på baksiden som støyer like mye som playstation 4\xbox one under lav belasting.

Ikke at det er direkte ille men andre bluerayspiller\DVD spiller f.eks sony\pioneer jeg har brukt er nesten ikke like ille.

Annet er smart TV appen hvor lenge må man vente egentlig?

Hadde problemer med toshiba BDX2400 som nå er på reprasjon.

Før var det samme problemet med den men etter oppdatering har ytelsen blitt mye bedre.

I dette tilfellet er det skuffende. Ser ikke ut som den er bedre en toshiba her som kostet rundt 500 kr for 3 år siden.

Annet problem er hvis jeg setter 4k i mitt tilfellet får ikke valg mellom 30\60 hz så er usikker om kabelen eller skjermen er problemet.

Fungerte med nvidia shield og POPCORN HOUR VTEN men lurer litt på om slike har full 4k støtte eller kun skalering?

Da jeg innrømmer det var vanskelig å se forskjell.

Så støyer denne blueray spilleren under lesing er slik typpisk platen er borti underdekslet som man skulle tro var som et sandpapir, men ser ikke ut som det blir riper i plate av det. Så får dårlig inntrykk av 4k.

Testet nettleseren som er en utdatert chrome versjon.

Funger fin å spille av youtube.

Eller bruke speedtest uten app.

Eneste negative versjonsnummer.: Bin_B1.460, EMP 1.46 Opphavsrett 2010 samsung.

Når jeg forsøker å spille av film får jeg kun valgt 720p som høyest oppløsning, må skalere bildet til 150 % ellers får jeg ikke sett hele bildet.

Problemet også syns jeg er fjernkontrollen særlig piltastene.

Den blir for smått og bruker klokkebatterier: CR2032

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ble til jeg kjøpte sony BDP-S1700B.

Selv syns den gir langt mindre støy\ nesten like bra bildekvalitet som Samsung F-UBDK8500P/XE 4K UHD blu-ray.

Eneste negative mangler 4k oppskalering selv om jeg tror ikke du ser forskjell.

Og kunne hatt optisk + intern strømforsyning.

Mangler også usb3 da det tar litt tid å søke hvis du har mange filer på minnepennen.

Ellers syns jeg den ikke var så ille for prisen, youtube virker ut funger bedre en samsung. Da skalerings funger bedre. Men mangler særlig detaljerne HDR man kun får fra pc.

Men det kan endres hvis samsung kommer med oppdateringer.

Sist jeg hadde sony var jeg mest skuffet over levetiden 2-3 år bør du være fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...