-k- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Canon Digital Ixus II (EU) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=1&s=pl Canon Digital Ixus II http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=1&s=pl Hva er forskjellene på disse kameranene? det eneste jeg kan se er at det står "(EU)" bak navnet på det ene, og det er 100 kroner i prisforskjell. Vet dere ellers om det er ett bra kamera? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 EU er parallellimport fra utlandet. dvs. butikken har importert selv fra Tyskland eller ett annet EU land. Kan skape vanskeligheter mht. garanti og reklamasjon (selv om Canon har europeisk garanti), samt at bruksanvisningen kan være på f.eks kun Tysk (hvis den er importert derfra). Hvis det ikke står EU bak, kan den være fra norsk importør. I dette tilfellet er den nok det, men det vil ikke automatisk si at butikker som ikke skriver EU bak har kjøpt kameraet fra norsk importør. Står det "NO" eller "Nordisk" bak, skal det være fra norsk/nordisk importør, og du får da dansk bruksanvisning (Nordisk versjon). Er forskjellen kun 100 kroner, så gå for den som er fra norsk importør... altså den uten EU bak. Det er en billig forsikring ettersom alt blir lettere hva angår evt. garanti og reklamasjon, pluss at du er sikker på å få bruksanvisning på ett nordisk språk. Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Lurte på det samme og sendte mail til Komplett. De sa at den eneste forskjellen var at bruksanvisningen var på engelsk. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe Ixus 2 i nærmeste fremtid. Må bare snakke med foreldrene mine først. Da kjøper jeg den nordiske utgaven! Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg bestillte faktisk canon ixus II på lørdag av komplett, og da kosta den norske versjonen 2995 og idag koster den 3476, penger spart er penger tjent Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er dårlig gjort! Jeg hadde tenkt på å kjøpe kameraet å! Da sender jeg mail til Komplett og sier at jeg heller kjøper det på elkjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå