Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Jaybird X3 i Norge - evt gode alternativer?


Lyspaere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig bra bass, og gode justeringsmuligheter også i appen :-)

 

Når det gjelder support, så er min erfaring at den er veldig bra. Fikk nytt Headset etter et par uker, måtte bare bevise at jeg hadde destruert det gamle. Forståelig at det blir unødvendig dyr å sende helt til USA for å reparere

 

Edit: Det var da et av våre X2 som røyk, totalt hatt 3 stykk i familien og alle er fornøyd. Fikk X3 tidligere i uken, og strålende fornøyd så langt

Endret av GA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Ser tråden begynner å bli litt gammel, men bare lurer litt på dere andre som har hatt X2 (eller X3) i lengre tid, brukte dere de "comply premium sport foarm ear tips" og hvor lenge holdt de i tilfelle?

 

Jeg kjøpte mine X2 i desember og fant tidlig ut at det mest behagelige for meg var å bruke foam small uten de vinge-greiene, da satt det greit og isolerte passelig. Men etter bare én måneds bruk begynte disse forma å gå i oppløsning :-/
Så har i ettertiden prøvd å få bra fit med silicone og evt vingene, men ikke funnet helt det ideelle hverken over eller under øret der..

 

Får man kjøpt nye foam tupper eller er det egentlig mening de skal holde lenger?

Lenke til kommentar

Ok. Ja silikonpluggene holder greit stand her og blitt de jeg måtte gå over til, men likte bedre de porøse skumgummi-proppene som hadde litt bedre tetting og friksjon så de satt bedre i øret.. Vingetippene blir jeg helt gal på, så bruker de for det meste uten - men mulig jeg aldri har funnet rette teknikken med vingene da.

Lenke til kommentar

Noen som har brukt skumgummi ifbm trening? Fungerer det?

Spørsmål nr. 2: hvordan får jeg endret slik at jeg ikke trenger å gå på selve devicet når jeg skal endre sang? Vet jeg har voice command via Siri, men det er litt dust i public å si "neste sang" + at jeg bruker iPod touch og har ikke alltid tilgang på Internett og da fungerer ikke Siri...

Lenke til kommentar

Jeg har brukt den til spinning i dag og da fungerte den greit. er ikke like mye risting som feks ved løping men gikk fint. 

På X2 kan du bruke volumjusteirngsknappene på "klumpen" med mikrofonen og av/på -knappen til å skifte sang frem og tilbake. Ellers kan Spotify fint brukes. Hvordan det er på X3 er jeg ikke sikker på men regner med det er tilsvarende. 

Lenke til kommentar

Det var sånn default og jeg fant det litt ut via tilfeldigheter. Hold en av volumknappene inne i 1-2 sekunder eller .no så blar du enten den ene eller andre veien avhengig av om du trykker på + eller -. trykker du på ON-knappen kan du stemmestyre telefonen. En kan det iallefall med Android men det regner jeg med krever tilgang til internett. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mistet mine kjære X2 i påsken selv om jeg bare hadde hatt de i cirka 3 måneder. Mistet de et eller annet sted mellom hjemme og der jeg møtte foreldrene mine for å bli hentet og dra til hytten. Skikkelig surt. kjøpte X3 i dag og merket veldig stor forskjell i lyden. Jeg var veldig fornøyd med lyden til X2 men ble mindblown av X3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...