Lyspaere Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Hei Er ute etter ett trådløst treningsheadsett med god lyd, og har en oppfattelse av at Jaybird X3 er settet jeg trenger. Jeg har dog ikke peiling og er derfor åpen for innspill for alternative modeller. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg har de første Jaybirdsa og er ihvertfall veldig fornøyd med dem. Eneste alternativene jeg ser nå er: 1. Å vente på cdon.com 2. Ebay: Sorte, hvite Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg har lett etter de jeg også. Satt meg på venteliste på CDON. De selges jo forholdsvis rimelig der, så håper ikke prisen spretter i taket nå de kommer på lager. Bestilte for øvrig Jabra Sport Pulse som kostet 799kr på Netonnet. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Dersom du ikke orker å vente, eller vi ha et billig reservesett mens du venter ville jeg sett på en av disse. LeTV ipx5 LePBH301 disse er helt nye fra en forholdvis fersk produsent. Det er fint med noen man nesten kan ta med inn i dusjen for rengjøring . LeTv er forøvrig samme selskap som står bak den mest solgte telefonen i Kina de siste månedene. Andre lydprodukter har fått gode tilbakemeldinger, selv om jeg har enda ikke funnet anmeldelser på disse. http://www.banggood.com/Original-Letv-Wireless-Sport-In-Ear-Headset-Bluetooth-4_1-Earphone-For-iPhone-Sumsang-XIAOMI-HUAWEI-p-1072708.html Xiaomi ipx4 Xiaomi er vel etterhvert rimelig velkjent for de fleste. Dette er også et helt nytt produkt, men deres andre propper har nok av gode anmeldelser og tilbakemeldinger. http://www.geekbuying.com/item/Original-Xiaomi-Wireless-Bluetooth-4-1-Sport-Earbuds---Black-374091.html Meizu EP51 IPX4 enda ett fra en mobiltelefon produsent, som har eksistert i mange år, har ikke funnet noen seriøse anmeldelser men det finnes gode brukererfaringer. http://www.geekbuying.com/item/Original-Meizu-EP-51-BT4-0-Sport-In-ear-Earbuds-WiFi-Music-Earphones-366327.html Awei A990BL kineisk produsent kjent for å lage rimelige og til prisen svært gode produkter. Selv venter jeg på forgjengeren A920BL, men angrer litt på at jeg ikke gikk for denne. Koster ikke mer enn en hundrelapp med frakt. http://www.gearbest.com/earphones/pp_239105.html Jeg har ikke prøvd noen av de, men samtlige kommer fra produsenter som er kjent for å gi mye for pengene og alle vil bli levert til en pris under momsgrensa. 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Forventet på lager 31.1.2017. Men de koster 2195kr https://www.dustinhome.no/product/5011001747/jaybird-x3?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146271 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 :o det var mye. Noen tanker om det er verd det eller om man heller bare bør gå for versjon nr. 2? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Mye bedre pris på cdon da... 1395kr Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg ville styrt unna Jaybirds, mine X2 holdt i mindre enn 3 mnd. Om du leser litt brukererfaringer på nettet så ser det ut til å være ett stort problem med alle Jaybirds. Jaybird sin respons var at jeg måtte kunne headsettet i to deler for å få penger tilbake. Dette sier meg at headsettene di lager er utrolig "billige". Siden de ikke vil ha de til reparasjon. Fikk omsider penger tilbake. Men returapparatet deres var noe av det verste jeg har vert borti. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Har testet Jabra Sport Pulse noen dager nå, og de virker veldig bra. Vil si at det er utrolig mye for pengene! 799kr på Netonnet. For min del så satt de meget godt med proppene som var på, så jeg slapp å bytte noe. "Vingen" gjør at de sitter trygt uten at du trenger å justere de underveis. Merk at det har kommet en "Special Edition" som selges noe dyrere. Forskjellen er at det på sistnevnte er brukt er materiale i proppene som endrer fasong når temperaturen stiger. Tanken er at når du trener så vil temperaturen i øregangen stige, og da har den "gamle" versjonen lettere for å falle ut, mens den nye Special Edition vil tilpasse seg øregangen å sitte godt. Endret 5. januar 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Sendte en mail til Jaybird og fikk følgende svar: "We do not have information on how soon the X3 will be released in Norway. But is very soon. We just do not have specific time frame. Thank you for understanding." 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Estimert leveringsdato hos Elkjøp og Lefdal er i midten av februar. Vurderer å skaffe X3 selv men er utålmodig så går for X2. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg ville styrt unna Jaybirds, mine X2 holdt i mindre enn 3 mnd. Om du leser litt brukererfaringer på nettet så ser det ut til å være ett stort problem med alle Jaybirds. Jaybird sin respons var at jeg måtte kunne headsettet i to deler for å få penger tilbake. Dette sier meg at headsettene di lager er utrolig "billige". Siden de ikke vil ha de til reparasjon. Fikk omsider penger tilbake. Men returapparatet deres var noe av det verste jeg har vert borti. Har hatt mine i 11 måneder nå og de funker fortsatt helt fint. Bruker de nesten daglig. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Vil alltid være noen som har negativ erfaring med produkter, og de er de som skriker høyest som regel. Mine X1 har holdt i snart to år, merker at jeg kanskje må lade dem litt oftere enn tidligere. 1 Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) * * * Bruken vil nok variere sterkt. Jeg brukte mine utelukkende på løpeturer i Singapore. 30C og mye svetting. Jeg hadde trolig fått svette ned i mikrofonhullet. Og dette ødela "på" bryteren. Endret 19. januar 2017 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg svetter nesten ikke Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 * * * Bruken vil nok variere sterkt. Jeg brukte mine utelukkende på løpeturer i Singapore. 30C og mye svetting. Jeg hadde trolig fått svette ned i mikrofonhullet. Og dette ødela "på" bryteren. Svetteskader dekkes av Jaybirds garanti så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Svetteskader dekkes av Jaybirds garanti så vidt jeg vet. Det gjør det. Jeg fikk igjen pengene mine, men det tok 4-5mnd, ikke godt nok. Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hvis noen lurer så har noen butikker begynt å få de inn https://www.prisjakt.no/product.php?p=4051530 Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvis noen skulle lese dette i ettertid eller fremdeles er på jakt etter trådløse øretelefoner så kan jeg anbefale Jaybird X3. Skulle det være noen spørsmål om erfaringer med dem så er det bare å spørre Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg har enda ikke fått kjøpt dem. Hvordan er bassen? Skal brukes utelukkende til trening, og jeg liker å ha trykk og push når jeg trener. Er også en fordel om de ikke har massiv lydlekkasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå