IHaveADream Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Hei, Jeg har et jobbintervju til uka, via Facetime. Men jeg har Samsung telefon. Har jeg noen mulighet da? Kan en med Facetime ringe opp en uten? Eller må jeg rett og slett be intervjuer bruke et annet alternativ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 FaceTime finnes kun på iOS og OSX/MacOS. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Må vel bruke skype da, eller så får du låne deg en mac hos noen. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Bruk FB messenger. Fungerer bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Null alternativ enn skype/facebook/snapchat etc Endret 1. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Takk for svar, dere!Jeg hater det når folk bare antar at alle har en iPhone ;/ Hvorfor ikke bare bruke en app som er nedlastbar på alle telefoner? Argh... Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg hadde aldri giddi å jobbet hos noen som er så Apple ''hoes'' at de arrangerer noe så seriøst som et jobbintervju over Facetime, og bare Facetime Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Hahah, ja, men er desperat for jobb, vettu! Men det ordnet seg, vi tok det over vanlig tlf.samtale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå