Gå til innhold

Snø..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Fint og stemningsfullt vinter bilde , med den i år fraværende snøen . Litt snø og noen minus hadde vært å foretrekke fremfor noen få pluss og regn.

Det hele blir da så¨trist og fargeløst..

Fortsatt god jul og god bedring !

Alec

Lenke til kommentar

I Oslo skinner sola, men hu kommer ikke høyt nok til å bli synlig mellom leigårdsrekkene.

Men blå himmel med lysende godværs skyer og og 4 plussgrader lar seg jo høres (sees) det også.

Så får vi heller drømme oss tilbake da jula var som bildet her.

Ha en fortsatt GOD, men snøfri JUL.

Imorra kommer stormen "Urd" så da blir det kanskje litt livat der vest om ikke annet.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fint og stemningsfullt vinter bilde , med den i år fraværende snøen . Litt snø og noen minus hadde vært å foretrekke fremfor noen få pluss og regn.

Det hele blir da så¨trist og fargeløst..

Fortsatt god jul og god bedring !

Alec

Ja, skulle gjerne hatt et par minus og et lite snølag for å lysne tilværelsen litt nå ja, men lite jeg kan få gjort med det, jeg har ikke kontakter til værgudene.. ;)

Lenke til kommentar

I Oslo skinner sola, men hu kommer ikke høyt nok til å bli synlig mellom leigårdsrekkene.

Men blå himmel med lysende godværs skyer og og 4 plussgrader lar seg jo høres (sees) det også.

Så får vi heller drømme oss tilbake da jula var som bildet her.

Ha en fortsatt GOD, men snøfri JUL.

Imorra kommer stormen "Urd" så da blir det kanskje litt livat der vest om ikke annet.

Roar

Jeg hørte rykter om at det skulle dra seg til litt i morgen ja, men det var ganske tøft i går kveld/natt også. Jaja, det blir som det blir...huset bruker å stå imot det meste :)

Heldige dere som ser blå himmel :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...