Deltiden Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Å gå gjennom kundeservicen til operatører som privatkunde kan være tidkrevende. Anbefaler derfor dere igjen å henvende dere til butikken og bare si det som det er. Det ordner seg med en telefonsamtale. Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2016 Ja, jeg får bare ringe og se hva de sier imorgen. Håper ikke hun blir anmeldt, heh. Ville bare forhøre meg først om det var noen muligheter for å returnere i gitt situasjon. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Hun blir nok ikke anmeldt skal du se. Jobber i butikk og selger telefoner med abo selv, og det hender at det blir gjort salg på denne måten. Om du ikke ønsker telefonen så gjør det enkelt for deg selv - ta den med til butikken, si at moren din kjøpte denne i gave, og kjøpte med abo og at du ikke ønsker det. Så ordner butikken resten. Send gjerne PM om du lurer på noe, eller hvordan du lurest går frem så bistår jeg gladelig. 1 Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2016 Takk, så snilt! Jeg får gå innom, men det blir først på tirsdag når de åpner igjen. Har du noen forslag til hvordan jeg kan gå frem, er jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Må da holde å kontake næværende operatør? De vil jo beholde deg som kunde Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 Update: Fikk returnere mobilen. De som var i butikken var heldigvis veldig greie. 2 Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jobber selv i butikk og det skulle da bare mangle?? Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 Jobber selv i butikk og det skulle da bare mangle? Det er jo vanligvis ikke lov å angre på kjøp som er solgt abonnement etter min forståelse. Moren min har også angret på kjøp av mobil med abonnement før, men da fikk vi ikke lov til å returnere det. Hun stod dog som ansvarlig på det nummeret hun brukte til å kjøpe mobil. Jeg er inneforstått med at 14 dagers angrerett kan gjelde dersom man kjøper f.eks. via nett, noe som ikke var tilfellet. Derfor ble jeg litt usikker om dette også gjaldt når hun selv ikke stod som eier på mitt nummer. Mener du da at det egentlig er lov å returnere mobiler kjøpt med abonnement? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Nå kan man jo også argumentere at butikken gjorde en feil når de lot moren din signere for at du skulle bytte abonnementet ditt uten ditt samtykke. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jobber selv i butikk og det skulle da bare mangle? Det er jo vanligvis ikke lov å angre på kjøp som er solgt abonnement etter min forståelse. Moren min har også angret på kjøp av mobil med abonnement før, men da fikk vi ikke lov til å returnere det. Hun stod dog som ansvarlig på det nummeret hun brukte til å kjøpe mobil. Jeg er inneforstått med at 14 dagers angrerett kan gjelde dersom man kjøper f.eks. via nett, noe som ikke var tilfellet. Derfor ble jeg litt usikker om dette også gjaldt når hun selv ikke stod som eier på mitt nummer. Mener du da at det egentlig er lov å returnere mobiler kjøpt med abonnement? I ditt tilfelle ville jeg sagt det, ja. Abo var trossalt ikke signert av juridisk eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå