Gå til innhold

Julekalender for Telenor!

Normann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BACK TO TOPIC!! :angry:

ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter ;)

GPRS koster jo nesten ikke noe da.... Og med 3650'n jeg hadde før ordna jeg noe på innstilingene så det var gratis! :w00t:

Lenke til kommentar

ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter ;)

GPRS koster jo nesten ikke noe da.... Og med 3650'n jeg hadde før ordna jeg noe på innstilingene så det var gratis! :w00t:

Gratis GPRS ?? Hvordan faar du det til ?

Lenke til kommentar

Gratis GPRS ?? Hvordan faar du det til ?

For det første vet jeg ikke om det går med netcom( mange som ikke fikk det til)

For det andre husker jeg ikke helt hvordan det var, men jeg tror du bare setter sikkerhet til det motsatte av det som står fra før, og når du går inn på wap får du fårespørsel om du vil fortsette og da trykker du ok.

Ikke vær for sikker på at dette er helt riktig for jeg har desverre ikke 3650 lenger, så prøv litt av gangen å se om du mister noe penger på kortet... Jeg gjorde hvertfall aldri det! :thumbs:

Noen andre som husker hvordan dette var??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...