Normann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvis du går inn på wap hverdag kan du åpne julekalenderen til telenor. Det skal være en liten overaskelse hver dag... mer vet jeg ikke men det blir vertfall spennende! Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ...og en fin intektskilde for Telenor Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror ikke jeg skal det, har brukt GPRS for mye de siste tre månedene.. Neste gang jeg kjøper ny telefon (ST55i, mest sannsynlig) så kjøper jeg datakabel med en gang! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ST55i/ST60 får vel blåtann, så kjøper du en sånn blåtann-ting til maskinen Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ST60 får hverken IR eller BT. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ST60 får hverken IR eller BT. ikke?? det syns jeg er "litt" teit, vet du om det kommer til å følge med data kabel når man kjøper telefonen eller molna?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 BACK TO TOPIC!! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 BACK TO TOPIC!! ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 BACK TO TOPIC!! ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter GPRS koster jo nesten ikke noe da.... Og med 3650'n jeg hadde før ordna jeg noe på innstilingene så det var gratis! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 BACK TO TOPIC!! ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter GPRS koster jo nesten ikke noe da.... Og med 3650'n jeg hadde før ordna jeg noe på innstilingene så det var gratis! Gratis GPRS ?? Hvordan faar du det til ? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 BACK TO TOPIC!! ok ok, jeg kommer ikke til å benytte meg av den julekalendren, har brukt så mye penger på den nye mobben min nå at jeg snart er blakk. Og det er litt kjipt sånn rett før jule handelen starter GPRS koster jo nesten ikke noe da.... Og med 3650'n jeg hadde før ordna jeg noe på innstilingene så det var gratis! Gratis GPRS ?? Hvordan faar du det til ? For det første vet jeg ikke om det går med netcom( mange som ikke fikk det til) For det andre husker jeg ikke helt hvordan det var, men jeg tror du bare setter sikkerhet til det motsatte av det som står fra før, og når du går inn på wap får du fårespørsel om du vil fortsette og da trykker du ok. Ikke vær for sikker på at dette er helt riktig for jeg har desverre ikke 3650 lenger, så prøv litt av gangen å se om du mister noe penger på kortet... Jeg gjorde hvertfall aldri det! Noen andre som husker hvordan dette var?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 telenor må ha penger... det blir sikkert sånn at du ikke kan drive på å åpne flere enn 20 luker... kanskje må du ta å loade siden så mange ganger som tallet... (luke 24, åpnes 24 ganger før den virker osv. ) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 telenor må ha penger...det blir sikkert sånn at du ikke kan drive på å åpne flere enn 20 luker... kanskje må du ta å loade siden så mange ganger som tallet... (luke 24, åpnes 24 ganger før den virker osv. ) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Var inne på den jule kalenderen ( måtte jo bare sjekke ) og det var litt skuffende, en konkuranse hvor men kunne vinne en 7250, ja ja all pr. er god pr. for telenor.......... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ikke 7250i engang? "kun" 7250?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Må si jeg ble litt skuffa jeg også... Men de kan vel ikke ha konkuranse hver dag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå