Moerk Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg må ha gått i feil retning. Ver2. Endelig,der er det Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Men du fant da veien til Tek.no selv om ingen har reagert på det før jeg nå bestemte meg å svare på det fine julekortet. GOD JUL - og så får vi håpe nissen finner veien før kvelden. Litt kjedelig for alle barna om han blir virrende rundt der ute i snøhaugen uten å finne fram. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Ikke greit å være på villspor i jula, men han finner vel frem til slutt. God Jul! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Kjempefint julekort! Jeg håper du geleidet ham på rett veg? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 Endelig fant jeg frem til huset. Takker alle for all respons jeg har fått på alle mine bilder. God Jul og Godt Nytt År Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg