m20k Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Hei. I det siste har jeg ofte blitt lagt til av falske FB-profiler. Det står i profilen deres at de er fra samme hjemby som meg, og når jeg klikker meg innpå de falske profilene står det som regel: "Vil du treffes i dag? Følg denne linken!". Disse profilene har oftest et bilde av en lettkledd dame, og med en utenlandsk navn. Noen andre som har dette problemet? Synes det er rart at det står at de bor i samme by som meg. Litt skummelt... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Vet ikke men jeg får også sånne. Og det står at de er fra hjemplassen min. Lenke til kommentar
ili Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Vil tippe de legger til folk som er fra plassen du er fra. Så du må eventuelt fjerne hvor du er fra. Eller bare dele det med venner. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Vet ikke spesifikt hvordan det er for facebook-profiler, men generelt er det en enkel sak å lage reklamer som plukker ut stedet du bor basert på ip-addressen din og setter inn stedsnavnet i reklamen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Det hender de bommer stygt. Spesielt hvis man bruker proxy/VPN. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) IPf*ck, ghostery og adblock plus er nå installert Endret 24. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Det virker som det er snakk om klikking på reklame, ikke profiler. Klikker dere også på de reklamene med "Hei, jeg bor like ved deg. Vil du knulle?" eller "Du har uleste meldinger i en innboks eller chatteklient du ikke har."? Endret 25. desember 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Det virker som det er snakk om klikking på reklame, ikke profiler. Klikker dere også på de reklamene med "Hei, jeg bor like ved deg. Vil du knulle?" eller "Du har uleste meldinger i en innboks eller chatteklient du ikke har."? Det er begge deler. Og nei jeg klikker ikke på ene eneste av dem. Men nå slipper jeg å se dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå