Smedsrud Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Om du ikke har trua på nissen i år bør du virkelig delta i dagens kalenderluke.KONKURRANSE: Bak selveste julaftenluken skjuler det seg en spillbærbar Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Ingen har kommentert ennå, det kan du gjøre noe med! Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Ingen har kommentert ennå, det kan du gjøre noe med! For sent god jul! Lenke til kommentar
Fredrik Steinkjellå Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Hadde vært stas å kunne stille på The Gathering med en spillbærbar som har litt bedre ytelser og utseende enn det min 5-årige Multikom Kunshan har ja. :-) God Jul til vinneren av dette udyret. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Nå håper jeg at det blir min tur altså. Er litt stusselig å spille på en I3 med Intel HD Graphics når man er ute på tur. Lenke til kommentar
pdrx Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hvordan går det med trekningen?? Står at vinneren skulle bli annonsert på Mandag, idag er det Tirsdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå