Miss_star Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har veldig vondt i ryggen, og bena. Begynte for fult igår i grunn, skal ha mensen imorgen. Har i det siste fått ryggsmerter ved mensen, men føler det med bena er nytt. Andre? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Høres ut som vanlige leddsmerter/muskelsmerter. Ta 2 ibux og klag til meg i morgen. Husk varmepute. Dette er normalt og kan slå inn etter du er voksen. Endret 23. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Får noen ganger voksesmertelignende følelse i beina før mensen ja. Vondt i korsryggen også. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Er normalt. Ikke så mange som får vondt i bena (utifra min erfaring, spør når jeg får muligheten til det), men jeg får jævla vondt i knærne og klarer ikke holde meg selv oppe når det skjer. Veldig vanlig at smertene kryper oppover ryggen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå