Ingar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sorry jeg så feil, men jeg snakket ikke om din telefon da Eulugy hvis du sjekka en av de tidligere postene mine så sto det ikke 6600`en til Eulugy, men 6600. så om din er helt feilfri var liksom ikke poenget mitt. Må si meg ganske enig,det har vært en god del feil på N6600 telefoner ass! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sorry jeg så feil, men jeg snakket ikke om din telefon da Eulugy hvis du sjekka en av de tidligere postene mine så sto det ikke 6600`en til Eulugy, men 6600. så om din er helt feilfri var liksom ikke poenget mitt. Må si meg ganske enig,det har vært en god del feil på N6600 telefoner ass! takk!!! iallefall en som støtter meg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er kun å starte programmer som går tregt. Navigering/skriving og slikt går jo lynkjapt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Sorry jeg så feil, men jeg snakket ikke om din telefon da Eulugy hvis du sjekka en av de tidligere postene mine så sto det ikke 6600`en til Eulugy, men 6600. så om din er helt feilfri var liksom ikke poenget mitt. Må si meg ganske enig,det har vært en god del feil på N6600 telefoner ass! takk!!! iallefall en som støtter meg Unnskyld meg, siemens, men du er dårlig til å argumentere. Først, så roter du deg oppi mye du skulle holdt deg utenfor. Så avlutter du saken med Eulogy. Når hele saken er lagt i grus, så tar du det opp igjen. Hva er poenget? Beklager, men du ødelegger ryktet som 14-åringer har - mer enn nødvendig. Det vet jeg godt, siden jeg er 89-modell, selv! Synes du det er rart folk får dårlig inntrykk av 14-åringer? Nei. Men noen er med på å lage det dårlige ryktet - mer enn andre. Back To Topic: Jeg synes kun at 6600 er treig etter start-up i menyene. Ellers helt grei. Endret 1. desember 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg ødelegger ryktet som fjorten åringer har, det må være positivt det da?? eller har vi 14-åringer et godt rykte som jeg ikke har fått med meg? nei da, bare tuller skjønte hva du mente. Du kan ta dette som en offesiell unnskyldning på vegne av alle 14-åringer, jeg mente ikke å være useriøs, det var en lese feil. Det at jeg kommenterte Ingar har vell ingen verdens ting med den diskusjonen jeg og Eulogy hadde, det jeg og Eulogy la bak oss var en dum lese feil fra min side, altså en missforståelse, ikke noe om 6600, skal da det at jeg leste feil i en post om 6600 gjøre at jeg ikke skal kunne uttale meg om denne telefonen mer?? tror egentlig jeg og Eulogy var enige, ingen telefoner er perfekte, ikke sx1 , ikke sendo x og heller ikke 6600 . btw. det du sier om at jeg skulle holdt meg utenfor en diskusjon om 6600 er jo bare hel teit fra din side da Endret 2. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå