Gå til innhold

Siemens SX1 eller Nokia 6600 ?

jøran

Anbefalte innlegg

jeg ville valgt 6600.

vis du vil ha telfon nå, så har du bare ett alternativ av de 2.

sx1 komer jo aldri og de utsetter og utsetter den hele tiden!

6600 er en veldig bra telfon! grei å skrive sms med og!

sx1 er jo litt mer komplisert å skrive sms med en hånd (så talt umulig nesten)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry jeg så feil, men jeg snakket ikke om din telefon da Eulugy hvis du sjekka en av de tidligere postene mine så sto det ikke 6600`en til Eulugy, men 6600. så om din er helt feilfri var liksom ikke poenget mitt.

Å herregud!

Du sa jo at jeg mente at alle 6600 er feilfrie fordi min var det. Og jeg sa heller ikke at du snakket om min. Jeg kan faktisk lese. Du prøver å ro deg unna nå og du gjør en dårlig jobb med det...

Lenke til kommentar
Sorry jeg så feil, men jeg snakket ikke om din telefon da Eulugy hvis du sjekka en av de tidligere postene mine så sto det ikke 6600`en til Eulugy, men 6600. så om din er helt feilfri var liksom ikke poenget mitt.

Å herregud!

Du sa jo at jeg mente at alle 6600 er feilfrie fordi min var det. Og jeg sa heller ikke at du snakket om min. Jeg kan faktisk lese. Du prøver å ro deg unna nå og du gjør en dårlig jobb med det...

det med at jeg trodde du sa at 6600 var feilfri var en lese feil, ok??, det har jeg allerede unnskyldt meg for så det håpet jeg nesten at vi kunne legge dødt.

Topic her var om 6600 i flertall jeg sa min mening om dette, du quota meg om DIN spesifike telefon, jeg leste som sagt feil, min feil. Men topic handlet ikke om din telefon ;) det var nok derfor jeg leste litt feil fordi jeg hadde modellen 6600 i tankene når jeg leste posten din.

Atter en gang må jeg si at det var en lese feil, jeg beklager, kan vi legge denne saken død nå??

Lenke til kommentar

Hahaha!! for en diskusjon... :p

Jeg avslutter med:

Hvor mange som sier at de har problemer med telefonene sine i dette forumet er ikke engang en pekepinn på hvorvidt telefonene har feil.

I så fall, ville jo 6600 vært omtrent bugfri. 3-5 problem-innlegg er jo INGENTING, med tanke på hvor mange som har den telefonen.

Er forresten ingen vits i diskutere dette lenger.

Lenke til kommentar

6600 har hatt lite bugs; den har snarere hatt noen HW feil iform av skjerm ol.

6600 og sx1 er ibunn og grunn samme mobil (nesten)

den store forskjellen er 4 punkter: Skjerm,størrelse , mp3 og tastene...

tviler på at noen gidder å vente lenge for å få stort sett den samme mobilen bare med mp3 litt bedre skjerm (kanskje?) så versågod! men da vil sannsynlighvis sendo x og garantert p900 være i butikkhyllene; disse har mere å by på en sx1 og 6600....

jeg skjønner hvis noen skifter ut 6600 imot sendo X men ikke imot siemens sx1...

og når det gjelder tastene: prøv å holde en 6600 og prøve (bruk fantasien) taste på "tastene" på siden... :no: ikke bra....! vet at det ikke er det samme men det er ikke langt fra heller :ermm:

Lenke til kommentar

og når det gjelder tastene: prøv å holde en 6600 og prøve (bruk fantasien) taste på "tastene" på siden... :no: ikke bra....! vet at det ikke er det samme men det er ikke langt fra heller :ermm:

He he, jeg prøvde akkurat det du snakker om på en 6600 for noen dager siden og da må jeg si at jeg fikk mine tviler om hvordan det er å skrive med sx1, iallefall hvis man skal bruke en hånd :yes: sx1 er jo litt smalere enn 6600, men jeg tviler på om de 2mm forskjellen er på kommer til å hjelpe noe særlig ;)

Nå har jeg ikke prøvd mobilen da, men jeg ble litt skeptisk når jeg prøvde dette på 6600.

(ps. dette kan også skyldes at jeg er fjorten år, og fingerne mine ikke er så veldig lange :D )

Lenke til kommentar

Om jeg får en fin pris på min 6600 når SX1 er til salgs bytter jeg til SX1. Er Sendo X til salgs på samme tid bytter jeg til den.

Det at det er bedre mp3 spiller, og at det følger med handsfree sett og forhåpentligvis raskere menyer og sånt er nok grunner for at jeg skal bytte til SX1.

Lenke til kommentar
forhåpentligvis raskere menyer og sånt er nok grunner for at jeg skal bytte til SX1.

er 6600 treig?? er det det du mener eller håper du det fordi sx1 skal få kraftigere prossesor?

jeg synes min 6600 er litt treig i menyene ja..

ikke veldig, men nok til å være et gledesmoment med SX1 om den er forbedret i forhold til 6600 på det området. Jeg har lest at SX1 er litt raskere, og dette er vel da sannsynligvis (ikke at jeg er ekspert på hva som skjer inni mobilen) fordi prosessoren er 50% raskere eller no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...