apple27 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har en Opel zafira B (2006). Jeg kunne ikke starte bilen i dag. ”Switch på” men ingen responser, jeg tenkt på batteri eller starter, og har sjekket batteri og starter, de er ok. Jeg tok av på noen fuser, bilen starter. Etter 50 km, mange varsel lamper flashet, lamper som ABS og servisefortsatt på lengere enn andre lamper. Jeg stoppet bilen, bilen starter bare en gang. Etter jeg slå av motoren, bilen ikke starter, proved å sjekke fuser boks igen, bilen ikke starter ennå. Kan dere hjelper men noen anbefaler for å prøve??? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Vil tro det er en elektrisk feil, hvordan sjekket du batteri? Om det ikke er noe respons i det hele tatt når du vrir om er det batteri&strøm som er problemet som regel. Lenke til kommentar
apple27 Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2016 Vil tro det er en elektrisk feil, hvordan sjekket du batteri? Om det ikke er noe respons i det hele tatt når du vrir om er det batteri&strøm som er problemet som regel. sjekket batteri med anen bil. bilen har strøm, tablu, lamper, radio har strøm, men det er ingen respons når jeg slår på. Jeg fikk et forslag fra en kamerat til å bytte starter relé, jeg skal prøve den i morgen, men hvis starter rele virker ikke, bilen måtte stoppe da jeg kjørte 50 km??? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kommer det lyd fra starter i det hele tatt da? Sjekk pluggene etter relé Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå