Gå til innhold

Hvor bråkete er de egentlig?

Anbefalte innlegg

Når jeg ser på tips til bærbare som gis ut her i forumet, så er det mange som sier..

Oh nei den har en Vanlig Desktop CPU så det bråker noe sinnsykt!!!

Hvor mye bråker det egentlig? (like mye som en stasjonær eller mer?)

Klarer en Pentium M og gi like mye ytelse som en Pentium 4?

Altså hvis jeg skal kjøpe "Desktop Killer" (der YTELSE kommer først) bør jeg absolut glemme Pentium M?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Det er da svært så streng du er da, Chessgauy. :yes:

Mener du at en som f.eks er ny på forumet ikke kan ta opp et tema som har vært oppe tidligere.

Det er forhåpentlig fortsatt progresjon i utviklingen.

Hilsen BIG BOY :w00t:

Tja, jo jeg er nok strengere enn gjennomsnittet. Men Undertaker ble registrert 17/03/2003 så han er vel ikke helt ny i dette forumet. Han har jo også 37 innlegg om bærbare. Tråden jeg refererte til, er det også Undertaker som åpnet. Men nok om det. Et tips til alle for et bedre forum må jo være å søke på emnet man lurer på før man starter en ny tråd. I dette tilfellet har som sagt Undertaker startet to tråder om samme tema. Vel vel jeg er nok streng...

Lenke til kommentar
Tja, jo jeg er nok strengere enn gjennomsnittet. Men Undertaker ble registrert 17/03/2003 så han er vel ikke helt ny i dette forumet. Han har jo også 37 innlegg om bærbare. Tråden jeg refererte til, er det også Undertaker som åpnet. Men nok om det. Et tips til alle for et bedre forum må jo være å søke på emnet man lurer på før man starter en ny tråd. I dette tilfellet har som sagt Undertaker startet to tråder om samme tema. Vel vel jeg er nok streng...

Tråden du har linket til handler vel om ytelse i spill, mens denne handler om støy?! At det dukker opp en del like tråder er noe en må regne med, det er vel også en stund siden dette spm var oppe i en egen tråd - og kan sånn sett være greit å få samlet dette spm på en plass...

Lenke til kommentar

Tråden du har linket til handler vel om ytelse i spill, mens denne handler om støy?! At det dukker opp en del like tråder er noe en må regne med, det er vel også en stund siden dette spm var oppe i en egen tråd - og kan sånn sett være greit å få samlet dette spm på en plass...

Undertaker hadde disse to problemstillingene i tråden jeg linket til:

1. Om vanlige desktop CPU-er har mye bedre ytelse i f.eks spill enn Pentium M. (Altså en sammenligning i ytelse mellom Pentium 4 og Pentium M)

2. Også vil jeg også spøre når man snakker om en bærbar som støyer VELDIG MYE... betyr det at den støyer like mye som en tilsvarende stasjonær eller gjelder det bare i bibliotek sammenheng (altså den er ikke stille nok for en bibliotek) ?

Altså jeg går med planer om å kjøpe en Desktop-killer...

Sden det blir en bærbar så tenkte jeg å kjøpe en med Pentium M på grunn av mindre støy, varme etc...

Men jeg er ikke sikker på om det er bedre da jeg først og fremst trenger best mulig ytelse!

For meg virker disse trådene som begge ble startet av Undertaker veldig like, da begge går på ytelse og støy å Pentium M og Pentium 4. Hvis de fleste andre er uenig med meg i denne tolkningen så tar jeg sikkert feil. Det generelle budskapet om å søke om et emne før man spør er imidlertid hovedpoenget. Ytelsen til Pentium M versus Pentium 4 har for eksempel blitt drøftet utallige ganger. Dette får bli mitt siste ord om denne saken i denne omgang. Vil ikke la dette utarte til en krangel.

Lenke til kommentar

Jeg beklager for det Chessguy... Jeg glemte at jeg spurte om Støy før... trodde det var bare om ytelse...

Jeg er registrert 17/03 ja men jeg ble da registrert egentlig for gamer.no og tenkte egentlig å bli aktive der, men så skjedde ingenting og jeg hadde en lang pause... Hvis du ser litt så vil du merke at alle de 30-40 postene mine er av nyere dato...

Jeg er også nOOb når det kommer til bærbare PC-er så derfor vil jeg si at jeg beklager igjen...

Jeg skal passe på at jeg gjør litt mer "research" før jeg poster neste gang!!!

P.S Foresten takk til dere som svarte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...