schoolgirl Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) . Endret 13. mars 2017 av schoolgirl Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Det er ett norskfag, men med tre uavhengige deler som måler ulike disipliner innenfor norskfaget. Disse delene er uavhengige av hverandre, hvilket vil si at du fint kun kan ta opp norsk sidemål hvis du er misfornøyd med karakteren, og la de to andre delene stå som de står. 1 Lenke til kommentar
schoolgirl Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) . Endret 13. mars 2017 av schoolgirl 1 Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Hva med dersom jeg prøver å få 6 på norsk muntlig, må jeg ta opp norsk skriftlig også. Her har jeg 5 på, men det var virkelig mye arbeid til for denne 5 eren, så vil ikkje risikere å endre den. Er dette mulig? Hvis du ikke klarer å forstå hva uavhengig betyr, så vil jeg anbefale å ta opp hele norskfaget. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå