Lotte Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Jeg skal kjøpe en bærbar PC, og så på Kelkoo at Forbrukershop ofte er billigst i pris. Har noen erfaringer med denne nettbutikken. PS - Jeg er helt "grønn" når det gjelder PC og avhengig av at alt fungerer som det skal... Hilsen Lotte Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Butikkene må betale for å være med på listene til Kelkoo, og det er derfor ikke sikkert at du finner billigst pris. Du finner det som regel billigere andre steder er min erfaring. http://www.itavisen.no/art/1302370.html Edit: la inn link. Endret 30. november 2003 av Pluto Lenke til kommentar
darker Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hvilke produkter tenkte du på da? Aldri hørt om den webshopen før så anbefaler deg å gå et annet sted. Lenke til kommentar
Lotte Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Det var raskt svar!!! Takk så langt. Jeg har tenkt på en Dell nx9010 - ifølge Forbrukershop.no kan de skaffe den til 11.000,- og det virket jo svært billig. Takk for linken - jeg skal søke litt mer. Lotte Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Det var raskt svar!!! Takk så langt. Jeg har tenkt på en Dell nx9010 - ifølge Forbrukershop.no kan de skaffe den til 11.000,- og det virket jo svært billig. Takk for linken - jeg skal søke litt mer. Lotte Er det bare meg, eller finnes ikke Dell nx9010 i utvalget til Forbrukershop.no? Finner ikke en eneste Dell maskin hos dem. Minner meg litt om egenreklame dette Endret 30. november 2003 av Pingo68 Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Sjekk ut prisguiden til denne eminente siden som du nå er inne på nå. Denne sjappa som du henviser til er også med her. Alle seriøse bedrifter (og noen til) er med i hw.no sin prisguide. Søk i vei! Lenke til kommentar
Lotte Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Tror fort jeg kan bli "avhengig" av dette forum.. Flott å få hjelp. Vel, Forbrukershop hadde annonse i Kelkoo på fredag, med en nx9010 til 11.000,-. Men på hjemmesiden sto den oppført til ca. 17.500,-. Ringte de og fikk beskjed at de får nye mandag eller tirsdag. Ser nå at nx9010 er slettet fra hjemmesiden. Men 11.00,- virket billig!? Skal sjekke prisguide på denne siden etterpå... og søke litt mer. Takker igjen. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har tenkt på en Dell nx9010 - ifølge Forbrukershop.no kan de skaffe den til 11.000,- og det virket jo svært billig. Dette er ikke en dell-maskin men en HP/Compaq, den selges til 16995,- hos MPX.no Etter det jeg vet er det vell bare på Dell.no det selges dell... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 de webshopene jeg stoler på er mpx og PSdata flotte priser og GOD service Lenke til kommentar
Lotte Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takk for hjelpen. Har fått tips til å jobbe videre. (Ja, jeg mente HP Compaq og ikke Dell - rotet litt med navn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå