Underdanie Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Vet ikke hvor normalt det er, men jeg må holdes fast å kiles for å få de beste å heftigste orgasmene. Når det skjer går det så intenst å langvarig at jeg svimer av. Andre som har det sånn Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 har ikke opplevd kiling personlig, men jeg har opplevd slåing, håndjern, drukning, kveling, osv... Så joda, kiling høres helt vanlig ut til meg Bare prøv å finn noen som liker og gladelig killer deg litt i ny og ne Det er ihvertfall ikke noe galt med det! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har en kamerat å ei venninne som av og til kiler meg til orgasme, da går det bare så inni helvetes vilt ? Håndjern har jeg fått på, deilig. Men drukning å kvelning hørtes heftig ut ? Brukes det under sex ? Anonymous poster hash: 18f35...043 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har en kamerat å ei venninne som av og til kiler meg til orgasme, da går det bare så inni helvetes vilt ? Håndjern har jeg fått på, deilig. Men drukning å kvelning hørtes heftig ut ? Brukes det under sex ? Anonymous poster hash: 18f35...043 Lenke til kommentar
Tentacruell Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det er så deilig å se på. Ja, alt annet nevnt over her er helt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg