Odd R. Valmot Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Hvorfor stole på én anmelders subjektive smak?Metaanalyse gir svaret: Dette er årets beste juleøl Lenke til kommentar
G Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg synes artikkelen er litt svak mhp. at denne lenken ikke er nok framtonet. Det er en svakt synlig lenke på bunnen av artikkelen kun. Man må virkelig lete for å finne tabellene hans: http://www.bedreinnsikt.no/det-beste-jule%C3%B8let-2016 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kikke litt på tallene bak resultatet. Her var så mye snodig at jeg sendte en mail til bloggeren og ba om litt innsikt i metodene. Sammy ølblogger og Litt over snittet interessert i øl Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Til syvende og sist så er det jo ens egen smak som avgjør om det er godt eller ikke. Mange har sagt at Nanny State var en godt smakende øl, men ved min test så fikk jeg assosiasjoner til smaken av shampoo, så denne ble en totalt fiasko for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå