Gå til innhold

Slakter batteritiden på nye Macbook Pro

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

3-4 timer er det du får på samtlige "business" windows-laptopper. Rart de blir anbefalt. Forskjellsbehandling?

De hevder da heller ikke 10 timers batteritid. Så lenge faktisk ytelse stemmer noenlunde med oppgitt tid så er det jo greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Blir nok Macbook air i 4 år før jeg kjøper noe nytt apple-produkt. Kanskje de har skjerpa seg da.

Windows-laptop har jo forøvrig ikke batteritid, så, hva

Du får hva du betaler for. Mange Windows-laptopper har opp mot 20 timers batteritid.

Lenke til kommentar

Er det virkelig mange Windows-laptoper som gir opp mot 20 timer reell bruk? Kan du lenke til dem?

Det er åpenbart noe galt med enten programvare eller maskinvare på en del av de nye Macbook Proene - selv får jeg 6-8 timer normal jobbing ut av min - ikke like bra som jeg skulle ønsket men ingen katastrofe heller.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Er det virkelig mange Windows-laptoper som gir opp mot 20 timer reell bruk? Kan du lenke til dem?

Det er åpenbart noe galt med enten programvare eller maskinvare på en del av de nye Macbook Proene - selv får jeg 6-8 timer normal jobbing ut av min - ikke like bra som jeg skulle ønsket men ingen katastrofe heller.

Nei, det er ikke på noe vis "mange" laptopper som gir 20 timer, det er en overdrivelse. (og det er forsvådt 3-4 timer på samtlige-påstanden også)

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir nok Macbook air i 4 år før jeg kjøper noe nytt apple-produkt. Kanskje de har skjerpa seg da.

Windows-laptop har jo forøvrig ikke batteritid, så, hva

Det du Prøvde å koble strømledningen fra på jobben var en Desktop... Skjønner at du ikke kan forskjellen... ;)

Tøff du er da!

Jeg bruker laptop med docking på jobb. Jeg mener vel heller å si at de ikke har noen nevneverdig batteritid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...