BluE_fUnc Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) ja, har drevet og grublet litt på dette, og har hørt at folka i Sk tjener kollosalt mye. Så var det en jeg kjenner som fortalte meg at HeatoN tjente 1 milion pund i året, noe jeg tviler sterkt på. Har dere peiling ? Endret 30. november 2003 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, men SK folka tjener ikke noe mer enn andre tror jeg.. Det er vel de som vinner mest og spør du meg så er det mtw.nine.. Men 1 million pund er nok litt overdrevet.. Men det er ikke umulig i og med at de tjener sykt på å vinne konkurransene.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 En karriere innen cs!? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Eh.. tviler på at HeatoN tjener 1 million pund i året. Altså 12-13 Millioner norske kroner. Der de tjener mest er på CPL, og der får hver spiller på vinnerlaget 60-70 tusen hver tror jeg. Så 1 million pund er nok ganske laaangt fra sannheten. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Virker litt kjedelig, man blir jo helt nerd på CS... (Synes jeg da). Hva bruker de pengene til da? Det er jo nesten en selvfølge at de alltid skal ha det beste. Så blir sånn ny skjerm en gang i mnd-en. Ny musematte en gang i uken, ny mus annenhver uke, nytt tastatur annenhver uke, osv. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 /me skal bli pro cpl spiller!!!!!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Virker litt kjedelig, man blir jo helt nerd på CS... (Synes jeg da). Hva bruker de pengene til da? Det er jo nesten en selvfølge at de alltid skal ha det beste. Så blir sånn ny skjerm en gang i mnd-en. Ny musematte en gang i uken, ny mus annenhver uke, nytt tastatur annenhver uke, osv. det du nevner får de vel av sponsorene sine vil jeg tro Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror faktisk de gutta tjener mest på sponsorer, de får jo alt utstyr derfra også, men skulel også tro de får litt cash... bare se her.. dere alle veit jo hvem han er osv.. fine sponsor objekter det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hmmm, ok da. Snart kryr det av Bill Gates's i SK. Hvem hvem er? Emil Christensen? Øhh, hvor fikk jeg det navnet fra? Jeg mener selvfølgelig HeatoN... Nei, han vet jeg nok ikke hvem er. Vet ikke engang hans virkelige navn. HeatoN er sikkert 50 år og jobber som vasker ved en skole. Emil Christensen, nå kom jeg på hvem han var... Han var en prof. CS-spiller, som jeg ikke kommer på nicket på. Var vel et av følgende: ahl / fisker / element / potti eller spawn. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan bekrefte at Heaton ikke tjener 1 mill pund i året. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg leste et sted på forumet til SK at de tjente 100.000 i året.. Flere av dem skal legge opp CS og få seg ordentlig jobb siden de er 18 og snart flytter hjemme fra.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 De i Sk får lønn ja.. vet ikke hvor mye det er, men det er ikke noe mye Lenke til kommentar
stranden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 så en film her for litt siden.. intervju av bsl. han fikk en bil + leilighet og lønn i USA, bare for å spille cs.. husker ikke hvor helt.. tror det var Miami.. heldig han ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå