Anonym8282 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Hei, brukte linser i rundt 1 år og det gikk fint, men så brukte jeg linser MYE en periode sånn 7-00 hver dag i 2 uker ish og da fikk jeg selvfølgelig vonde /tørre øyne, brukte så briller resten av sommerferien da det ikke ble bedre. Og nå 2 år senere kan jeg kun Bruke linser fra 7-16 5 dager i uka før jeg får vonde/tørre igjen. Før denne hendelsen brukte jeg linser hele dagen, altså 7-21. Noen tips? Har prøvd en annen type linser som liksom var bedre men funket ikke. Lenke til kommentar
Anonym8282 Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Forresten, kan snus ha noe og si på dette?? Begynte og snuse skikkelig rundt samme tid og snuser enda ganske greit (1 boks om dagen) ... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Er dette dagslinser eller døgnlinser? Lenke til kommentar
Anonym8282 Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Dagslinser:) aldri prøvd døgn-måneds før.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Dagslinser skal tas på om morgenen og kastes om kvelden. Døgnlinser kan man ha på i en måned om gangen, men det anbefales at de tas ut og legges i væske av og til. Jeg anbefaler også en tur til optiker minst en gang i året for en full synskontroll (ikke bare linsekontroll). Endret 22. desember 2016 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Kan anbefale linser i silikonhydrogel, eks. Dalies Total 1 Endret 22. desember 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå