arnesen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Hei jeg har fått et tilbud fra jobben om å kjøpe et video kamera, siden jeg er helt grønn så lurer jeg på hvilke av disse jeg eventuelt burde velge: jvc gr-dvl 107 jvc gr-dvl 157 jvc gr-dvl 30 Eller kanskje ingen av de er noe særlig. Håper noen kan hjelpe meg. Hilsen Arnesen Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Hm, kjøpte 30 selv for noen dager siden, for 5400 kroner. Hvor mye må du betale? MLW Lenke til kommentar
arnesen Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 jeg må betale 7 800 + mva Det var vel kanskje ikke spesielt billig Lenke til kommentar
sleazer Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 hei. du sier ikke noe om hva du skal bruke kameraet til, men en ting er sikkert: jeg anbefaler Sony TRV30E på det sterkeste. de ligger rundt 16-17.000,- , men jeg snoket rundt på nettet og kjøpte det hos multicom.no for 13.899,- dette kameraet har ALT, er enkelt å bruke... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: Det var vel kanskje ikke spesielt billig Nei, jeg ville ikke kjøpt dette kameraet til denne prisen. MLW Lenke til kommentar
arnesen Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 ok Jeg bestilte et JVC gr-dvl 557 til 10500 spenn. Håper jeg ikke angrer.... arnesen Lenke til kommentar
janris Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Dette kameraet "sikler" jeg VELDIG på for tiden. Har du noen brukererfaringer å dele? Har du DV redigeringskort/programvare? mvh Jan Risberg Quote: On 2001-10-23 02:19, sleazer skrev:hei.du sier ikke noe om hva du skal bruke kameraet til, men en ting er sikkert:jeg anbefaler Sony TRV30E på det sterkeste.de ligger rundt 16-17.000,- , men jeg snoket rundt på nettet og kjøpte det hos multicom.no for 13.899,-dette kameraet har ALT, er enkelt å bruke... Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Jobbtilbud er, og vil for alltid være, lureri. Du burde aldri benytte deg av jobbtilbud, uansett. Til og med når dem vrir og vender på prisene med langtidsbetaling og lignende så ender DU opp med å betale alt for mye. Jeg husker da pappa kjøpte en pentium 120 med 17 tommer skjerm for 3-4 år siden. Manskinen kostet 20000 på jobben, og dem reklamerte med at det var det nyeste og beste. Jeg husker at jeg gikk på internett og fant ut at jeg kunne bygd den selv for under halvparten. Nei, jobbtilbud eksisterer BARE for å utnytte menigmanns peiling på data. Man tror vel ikke at en bedrift ønsker å gjøre en tilfeldig arbeidsplass en tjeneste for ingenting?? Lenke til kommentar
arnesen Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 Jeg sjekket prisen på dette kameraet på multicom og brukte prissøket på kelkoo(om den er til og stole på er en annen sak). Prisen til multicom lå bare 500 kr under prisen jeg må betale, en annen fordel er at jeg får rentefri avbetaling og for å ikke snakke om mindre skatt. Men når det gjelder datautstyr så er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Quote: On 2001-11-02 12:28, arnesen skrev:Jeg sjekket prisen på dette kameraet på multicom og brukte prissøket på kelkoo(om den er til og stole på er en annen sak).Prisen til multicom lå bare 500 kr under prisen jeg må betale, en annen fordel er at jeg får rentefri avbetaling og for å ikke snakke om mindre skatt.Men når det gjelder datautstyr så er jeg enig med deg. høres ut ikke ut som noe kjempekjøp det...kjøp et brukt i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg