Ekva Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tenkisk info. jeg har så langt; REC Pover-Line ATX, Intel PIII 500 MHz prossesor og Intel 440 chipset familiy. Kan jeg oppgradere til en raskere prossesor eller må jeg også bytte HK ? www.laduskenhvile.com Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvilket HK har du ? Hvis du ikke vet så last ned siggen min og utforska boxen din... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du må trolig kjøpe nytt hovedkort også Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Intel Pentium III går til 1400 MHz ( Det er i allefall den høyeste ( og eneste ) Pentium III psosessoren [url="http://www.komplett.no"]www.komplett.no[/url] selger. ) Men det lønner seg heller å kjøpe nytt HK, CPU og RAM da den CPUen ligger tett oppunder 2000 kr. Da kan du heller kjøpe deg AMD Xp 1600+ og et hovedkort og RAM av noe slag. Det burde ikke bli mer enn 2500 kr og du vil få MYE bedre ytelse for penga! Busshastigheten på PIII er 133 Mhz uansett, så om han har Pentium III kan han oppgradere til hvilken som helst PIII. Det kan hende HK ikke støtter over 500 MHz men det er ikke værre enn å finne enn BIOS oppgradering til hovedkortet og flashe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå