Lina Mathilde ♥ Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Hei. En hund tygde av aux kabelen på høytaleren min. Jeg har teipet den sammen så godt jeg kan, men har kun lyd i den store bass greia, og L-høytaleren. R-høytaleren er helt død. Går det an å fikse dette? Jeg får litt lyd hvis jeg sitter lenge og bøyer på ledningen. Høytaleren heter z523 fra logitech. Ledningen er altså bygd inn i R-høytaleren som er død. Ps. Jeg kan ingenting om høytalere så forklar litt lettvint Takk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Som du ser er det ikke enkel oppgave å bytte kabel. Til en annen gang kjøp ekte lydanlegg med kabel som kan byttes. Da slike anlegg verken låter bra eller er lett å reparere. Eller sats på trådløs f.eks bluetooth som du kun trenger strømkabel til. Endret 22. desember 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Disse høtalerene har jeg hatt i noen år nå, og er de beste høyalerene jeg har brukt. Det er derfor jeg gjerne vil fikse dem. Jeg kjøpte noen nye høtalere i dag til nesten dobbel pris, men halve kvalitet, så det er ikke så lett å bare kjøpe nye heller. Bluetooth kommer ikke på tale. Hvis jeg skal ha nye (igjen), så kjøper jeg de samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå