simalarion Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Mitt cheiftec dragon kabinett er som det er nå rimelig fult, hvordan er det med plasering av vannkjøling i dette og lignendet kabinetter?. Er det greit å montere? silicon slanger foeks skall være det sikreste å beste. Hvor bra kjøler det, foeks watercill pakken? Blir det eneste som bråker strøm forsyningen? takk for alle svar Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hvis du har big tower går det sikkert bra. Vet ikke hvor mye plass den waterchill greia tar jeg men den er nok ikke så plasskrevende. Det medfølger slanger som er bra og tykke tror jeg. Det er viktig å ha litt tykkelse på slangene så vrir de seg ikke og tåler mer. Du vil jo høre vifta fra radiator viften og psu seff + andre vifter. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 om du har blokk til skjermkort og cpu trenger man vell ikke noe kabinett vifter?, og mange av radiator viftene holder jo 21 d, jeg har to bråkete vifter i strøm forsyningen min, så om jeg bytter disse med noen stille paps(?) vifter burdet jeg få støynivået ned på 21 d ? hvordan er da overklokkings mulighetene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå