Gå til innhold

Vinterlandskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser riktignok litt truende ut oppi skylaget der på V1.

Når det gjelder V2 så må visst de som er litt høye på pæra kjøre en annen vei om de ikke vil ha med seg ei låvebru videre på ferden.

Men selv du var vel ikke svær nok i kjeften til å dunke oppi der?

Roar

Hehe... Jeg er kanskje stor i kjeften, men ikke så høy på pæra, så 3,8m holdt jeg meg innafor. ;)

Takk for fin kmmentar Roar! :xmas: Håper du får ei fin jul!

Lenke til kommentar

Bra bilde. I avdelingen for pirk så ville jeg forsøkt å plassere gjerdestolpene litt annerledes i forhold til fjøset. Flott himmel.

Jeg skal ikke være helt uenig med deg der, men til mitt forsvar, så hadde jeg dårlig tid til komposisjon da gubben måtte stoppe midt på vegen for at jeg ville fotografere...:)

Han er ikke vanskelig å be, men det kan bli litt dårlig framdrift og vi skulle på Rørosmartnan. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder der jeg velger meg v1 som favoritt.

Flott komponert med det dramatiske skydekket og gjerdet som leder oss innover i bildet .

Det er berre lekkert !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Et lite stykke Norge vist i to bilder. Kjenner seg igjen selv jeg aldri har vært akkurat der.

God jul og godt nytt fotoår !

Mvh Ragnar

Dette er mellom Tynset og Røros et sted, der du ser en flott gul kirke oppe på en høyde, der kan du kjøre en omveg forbi kirka, det er denne vegen. :)

Det har blitt dårlig med fotografring i det siste,men det tar seg nok opp igjen når lyset kommer tilbake. :)

God jul og godt nytt år Ragnar! :xmas:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...