Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Vinterlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Herlig vinterbilde som er flott komponert. Skyene var virkelig lekre her! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Ser riktignok litt truende ut oppi skylaget der på V1. Når det gjelder V2 så må visst de som er litt høye på pæra kjøre en annen vei om de ikke vil ha med seg ei låvebru videre på ferden. Men selv du var vel ikke svær nok i kjeften til å dunke oppi der? Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Dette er flotte vinterbilder mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 To spennende motiver. Holder nok en knapp på V1 med noen helt fantastiske skyformasjoner. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Herlig vinterbilde som er flott komponert. Skyene var virkelig lekre her! Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Ser riktignok litt truende ut oppi skylaget der på V1. Når det gjelder V2 så må visst de som er litt høye på pæra kjøre en annen vei om de ikke vil ha med seg ei låvebru videre på ferden. Men selv du var vel ikke svær nok i kjeften til å dunke oppi der? Roar Hehe... Jeg er kanskje stor i kjeften, men ikke så høy på pæra, så 3,8m holdt jeg meg innafor. Takk for fin kmmentar Roar! Håper du får ei fin jul! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Dette er flotte vinterbilder mvh Torhild Takk skal du ha Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 To spennende motiver. Holder nok en knapp på V1 med noen helt fantastiske skyformasjoner. Takk skal du ha, det ble stilige skyer ja. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Bra bilde. I avdelingen for pirk så ville jeg forsøkt å plassere gjerdestolpene litt annerledes i forhold til fjøset. Flott himmel. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Det første jeg la merke til var ikke snø og vinter, men noen ganske så spektakulære skyer Stilig ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Utrolige skyer her ser spændende ud...sneen er vel på vej eller mon den overhovedet kommer..ikke til at vide..flotte billeder begge to 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Bra bilde. I avdelingen for pirk så ville jeg forsøkt å plassere gjerdestolpene litt annerledes i forhold til fjøset. Flott himmel. Jeg skal ikke være helt uenig med deg der, men til mitt forsvar, så hadde jeg dårlig tid til komposisjon da gubben måtte stoppe midt på vegen for at jeg ville fotografere... Han er ikke vanskelig å be, men det kan bli litt dårlig framdrift og vi skulle på Rørosmartnan. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Det første jeg la merke til var ikke snø og vinter, men noen ganske så spektakulære skyer Stilig ! Mvh. Rolf Jo, skyene ble sveisne de! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2016 Utrolige skyer her ser spændende ud...sneen er vel på vej eller mon den overhovedet kommer..ikke til at vide..flotte billeder begge to Du er jo så glad i lekre skyer Suss, så dette er jo noe for deg. Kanskje våkner vi til sne i morgen....eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Flotte bilder der jeg velger meg v1 som favoritt. Flott komponert med det dramatiske skydekket og gjerdet som leder oss innover i bildet . Det er berre lekkert ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2016 Flotte bilder der jeg velger meg v1 som favoritt. Flott komponert med det dramatiske skydekket og gjerdet som leder oss innover i bildet . Det er berre lekkert ! Mvh Alec Takk skal du ha Alec! V2 la jeg med mer som en illustrasjon Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Et lite stykke Norge vist i to bilder. Kjenner seg igjen selv jeg aldri har vært akkurat der. God jul og godt nytt fotoår ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 Et lite stykke Norge vist i to bilder. Kjenner seg igjen selv jeg aldri har vært akkurat der. God jul og godt nytt fotoår ! Mvh Ragnar Dette er mellom Tynset og Røros et sted, der du ser en flott gul kirke oppe på en høyde, der kan du kjøre en omveg forbi kirka, det er denne vegen. Det har blitt dårlig med fotografring i det siste,men det tar seg nok opp igjen når lyset kommer tilbake. God jul og godt nytt år Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg