Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Hvordan skru av sikkerhetsmodus? + "Denne appen kan ikke åpnes med den innebygde Adminstrator-kontoen"

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en HP 4330s eller 4350s (usikker på hvilken, vet ikke om det har noen betydning for problemet heller). Jeg hadde Windows 8 frem til i går, da jeg trykket på "start på nytt" og PC-en valgte å oppdatere til Windows 10 i samme slengen. Etter det sluttet flere ting å fungere:

1. Først prøvde jeg å installere Classic Shell fordi jeg ikke liker Start-menyen i Windows 10. Dette går ikke fordi Windows Install ikke fungerer når PC-en er i sikkerhetsmodus. Jeg har ikke skrudd på sikkerhetsmodus med vilje, og vet ikke hvordan jeg skrur det av. Vet egentlig ikke hva det er heller.

2. Nå har apper som "Bilder", "Store", "Været" og nesten alle de andre sluttet å virke. Det kommer opp et vindu hvor det står "Denne appen kan ikke åpnes. Bilder (f. eks.) kan ikke åpnes med den innebygde Administrator-kontoen. Logg på med en annen konto og prøv på nytt." Jeg har ingen andre kontoer på PC-en, har prøvd å velge "bytt konto", men det er bare én å velge mellom.

3. Lyden fungerer ikke fordi et eller flere lydprogrammer ikke virker, står det. Regner med dette har en sammenheng med problem nr. 2.

Vær så snill og hjelp meg <3<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått fikset det, nei.

Prøvde det Chavalito sa, men den stod allerede på Normal. Skulle prøve det Complexity sa, men når jeg går inn på Innstillinger så funker det ikke å trykke på "Oppdatering og sikkerhet"-fanen. Det er mange ulike symboler med tilhørende overskrift ("System", "Enheter" osv.), og alle fungerer fint utenom "Oppdatering og sikkerhet". Når jeg trykker på den lukkes bare hele innstillinger.

Men takk for at dere prøvde å hjelpe meg uansett, er helt blåst på dette... Mulig jeg har forklart noe feil.

Lenke til kommentar

Problemet er løst :) Måtte gjøre det Chavalito sa, og så gå på fanen "Oppstart", ikke "Generelt" som jeg gjorde forrige gang jeg prøvde. Der kunne jeg skru av safe mode og da forsvant alle problemene.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...